EDEBİYAT SAHİLİ EDEBİYAT BİRLİĞİ KÜLTÜR-SANAT ETKİNLİKERİ SERİSİ-2

ŞARKIYA SÖZÜM OLSUN ŞARKI SÖZÜ ANTOLOJİSİ

ŞAİR- BESTEKÂR BULUŞMASI… ŞARKI SÖZLERİNİZ ESERE DÖNÜŞECEK…

WWW.EDEBİYATEVİ.COM VE SAHİL KİTAP İŞBİRLİĞİYLE , TÜRKİYE GENELİNDE ŞARKI SÖZÜ YAZARLARINA BİR KAPI ARALAMAK, DEĞERLİ ŞARKI SÖZLERİNİ ÖLÜMSÜZ BESTELERDE DEĞERLENDİRMEK AMACIYLA ŞARKI SÖZÜ ANTOLOJİSİ ÇALIŞMASI BAŞLATILMIŞTIR.

PROJE ŞARTNAMESİ: BU BİR YARIŞMA DEĞİLDİR! PROJEMİZLE ŞARKI SÖZÜ YAZARLARINI BİR ANTOLOJİ ÇATI SI ALTINDA TOPLAYARAK; BESTELENEBİLİR ŞARKI SÖZLERİNİ EN ETKİN ŞEKİLDE DEĞERLENDİRME GAYESİ GÜDÜLMEKTEDİR.

1.-ESERLER TSM ŞARKI SÖZÜ FORMATINDAKİ- BÜTÜN ŞİİRLER HECE ÖLÇÜSÜ İLE YAZILMIŞ OLACAKTIR.

2. PROJEYE, HER KATILIMCI HİÇ BİR YERDE YAYINLANMAMIŞ EN FAZLA 2 ADET ŞİİR İLE KATILABİLİR.

3. KATILIM ÜCRETSİZDİR.

4. KATILAN ESERLERDEN JÜRİNİN ONAYINDAN GEÇEN 90 ADET ŞARKI SÖZÜ ANTOLOJİSİNE ALINACAKTIR.

5. SEÇİLEN ŞİİRLERDEN OLUŞAN ANTOLOJİYİ, KATILIMCILAR DAHİL, ALMAK İSTEYENLER ÜCRETİ KARŞILIĞINDA ALABİLECEKTİR.

6. KATILIMCILARDAN HİÇ BİR ÜCRET ALINMAYACAK VE KATILIMCILARA ÜCRETSİZ KİTAP GÖNDERİLMEYECEKTİR.

7.ÇIKARILAN ANTOLOJİ TÜRKİYEDE KENDİ DALINDA İSİM YAPMIŞ 30 BESTEKARIMIZA ÜZERİNDE ÇALIŞILMASI İÇİN GÖNDERİLECEKTİR. İÇLERİNDEN BESTELENMEYE DEĞER ESERLER BESTELENECEKTİR.

8. TELİF ÜCRETLERİ ŞARKI SÖZÜ BESTELENEN KATILIMCI GÜFTEKÂRIMIZA AİT OLACAKTIR.

9. JÜRİ DEĞERLENDİRMESİ SONUCUNDA ANTOLOJİYE ESERİ KABUL EDİLENLER WWW.EDEBİYATEVİ.COM VE SAHİLKİTAP.COM VASITASIYLA KAMUOYUNA DUYURULACAKTIR.

10.BU PROJEYE ESER GÖNDERMİŞ OLANLAR; ESERLERİNİN SEÇİLMESİ HALİNDE, YAYINLANACAK ANTOLOJİDE BASILMASINI PEŞİN OLARAK KABUL ETMİŞ SAYILIRLAR.

11-KATILIMCILAR ESERLERİNİ EN GEÇ 5 KASIM 2013 TARİHİNE KADAR GÖNDERMELİDİRLER

12.ESERLER [email protected] ,[email protected], [email protected] ADRESİNE WORD SAYFASI ARİEL 12 PUNTO BÜYÜKLÜKTE YAZILMIŞ OLARAK GÖNDERİLECEKTİR. KİŞİSEL İLETİŞİM BİLGİLERİ MUHAKKAK YAZILACAKTIR.(TEL NU. MAİL ADRESİ. )bunun haricinde www.edebiyatevi.com sitemize üye olarak Adem Efiloğlu'na mesajla veya facebok hesabımızdan bizlere eserlerinizi gönderebilirsiniz.

13-ANTOLOJİYE GİRECEK ESERLER 25 KASIM 2013 TARİHİNDE DUYURALACAKTIR. 14-PROJEE DESTEK VEREN VE ÇIKARACAĞIMIZ ANTOLOJİDEN GÖNDERECEĞİM 30 BESTEKÂRLARIMIZ DAHA SONRA www.edebiyatevi.com  [email protected] da AÇIKLANACAKTIR.

14. DEĞERLENDİRME JÜRİSİ:

PROJE DANIŞMANI/ JÜRİ BAŞKANI: VURAL ŞAHİN

EDEBİYAT SAHİLİ EDEBİYAT BİRLİĞİ PROJE GENEL KOORDİNATÖRÜ: RANÂ İSLÂM DEĞİRMENCİ

PROJE SORUMLULARI:  ADEM EFİLOĞLU,  SAVAŞ ÜNAL,  GONCA AYDEMİR

( Şarkıya Sözünüz Olsun başlıklı yazı Profesör tarafından 22.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.