26.Önemli hissetmeseniz bile bazı tarihleri not alın.

“Bu ay bu kaçıncı tüp be kadın? Ne çabuk bitirdin yine.
“Bak hayatım en son temmuzun on yedisinde almışız.

27.Her şeyi ben bilirim demeyin.

“Maydanozları poşetleyip dolaba yerleştirirsen bir şey olmaz Dilekciğim!

28.Önce kendinizi sonra eşinizi sevin, önce kendinize değer verin, sonra eşinize değer verin, önce kendinize saygı gösterin, sonra eşinize saygı gösterin.

“Eşim hasta olmasın ben hasta olayım, ben ölmeyim eşim ölsün”

29.Yaptığınız şeyleri başına kakmayın.

“On sekizinden beri karnını doyuruyorum vicdansız!”

30.Evinize ya da size aldığı şeyleri beğenmeseniz bile belli etmeyin.

“Aldığın yoğurda bak, senin gibi ekşimiş!”

31.Kıskançlığı abartmayın.

“Seni alttaki komşuyla aynı otobüse binerken görmüşler, ne demek oluyor bu derhal açıkla!”

32.Ter ve ağız kokusu. Her eşin mahkemeye başvurabileceği mantıklı sebep.

“Yeter artık Abuzittin! Evlendiğimizden beri ayrı yatıyoruz nedenini anlayamadım ki!”

DEVAM EDECEK...
( Evlilik Esprileri (5) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 28.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.