33.İşlerinizin yoğunluğu nedeniyle eve fazla gelemiyorsanız, arada bir telefon edin, kendinizi unutturmayın.

“İmdaaaaaaaaaaaaat! Anne eve hırsız girmiş!”

“O hırsız değil yavrum, baban!”

34.Ona yalan söylemeyin.

“Seni seviyorum.”

35.Her şeyi anlatmanızı isteyen bir eşiniz varsa küçük meseleleri anlatmanız, her şeyi anlattığınızı düşünmesini sağlar.

“Bugün saçımı kestirdim dedim ya, komşu saat iki gibi falan ‘Güle güle uzat, pek yakışmış’ dedi.”

36.Eşiniz para harcamanıza kızıyorsa harcamalarınızı kısıtlayın.

“Masa mı aldın, ne yaptın sen! Hani kayınvalidem eski masasını bize verecekti?”

37.Soru sorduğunda doğru dürüst cevap verin.

“Cevap ver diyorum sana! Susupta sinirlerimi iyice bozma benim!

38.Her konuda becerikli olduğunuzu ispat etmenize gerek yok ki.

“Bırak sevgilim şu musluğu! Git bir tesisatçı çağır, bizim evi bırak alt komşuların evini de su bastı. Bağırıyorlar!”

BİTMEZ... DEVAM EDECEK...
( Evlilik Esprileri (6) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 28.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.