Dünyadaki en zor şey değil midir?, 'unutmaya çalışırken özemek'. Delice özlemek,sarılmayı istemek..'Unuttum' demişken hatırlamak...ağlayamamak..
 En zor şey değil midir?, 'başkasını sevdiğini öğrenmek'. Sen hala unutmaya çalışırken..Umutsuzca sevmek,çaresizce beklemek ve unutamamak...Hala 'belki' diyebilmek...
 En zor şey değil midir?, 'o gülümserken ona bakamamak'. Uzaktan sevmek, içten acı çekmek ve sadece hayal kurabilmek...
 En zor şey değil midir?, 'çoktan unutulmak'. Sen hala hayalini kurarken, onun başkasını düşünmesi, özlemesi...Seni görememesi.Acını, sevgini bilmemesi..
 En zor şey değil midir?, 'acı çekerek nefes almak'.Acısını bilsen de, almaya devam etmek..yavaş yavaş ölmek...
( En Zor Şey... başlıklı yazı dicle tarafından 1.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.