http://anadoluhaberim.com/yazar.asp?yaziID=8687

Arkadaşlar bizim neden derdimizi anlatamadığımızı anladım.
Aslında biz derdimizi anlatıyoruz da insanlar anlamıyor.
"Anlattığın, karşındakinin anladığı kadardır. " demişler doğru demişler...

Meseleleri ne kadar da saçma sapan yerlere çekiyor bu insanlar .
Bilmiyorum neden bu kadar sazanca davranıyorlar.
Neden işin aslını öğrenmekten yana olmuyorlar da karşılarındaki sevmediği insana sırf muhalif olmak için haksızı destekliyorlar.
Bunca insanın bu kadar saçma sapan davranmasının sebebi nedir Alah aşkına...


TEKRAR YAZACAĞIM BÜYÜK PUNTOLARLA  !

ve bu son yazışım olacak bu konu ile ilgili. Çünkü arttık 3 yıldır kalın kafalara girmiyorsa ben pes edeceğim anlatmak kısmında...


SON KEZ YAZIYORUM BU KONUYU .

Arkadaşlar , değerli müslümanlar . . .

Çok hoşuma gidiyor böyle çevremdeki insanlara müslüman demek. Kimin hoşuna gitmez ki .
Ama ne yazık ki çoğu müslüman müslümanca tavır alma konusunda bazı sıkıntılar yaşıyor.

Bakın masum çocuklar ölüyor  Suriye'de . ONLAR SİZİN KARDEŞLERİNİZ . ONLAR SADECE SURİYENİN GELECEĞİNİ İNŞA EDECEK KİŞİLER DEĞİL, İSLAM DÜNYASININ İNŞASINDA DA BİZİM ÇOCUKLARIMIZA ARKADAŞLIK EDECEK GEREKTİĞİNDE BİRBİRLERİNE SİPER OLACAK İNSANLAR.

BU SAVAŞ ONLAR İÇİN NE KADAR " YIKICI " İSE SİZİN İÇİN DE O KADAR YIKICI.

BUNU NE ZAMAN ANLAYACAKSINIZ.

SİZİN GELECEĞİNİZİ KARDEŞLERİMİZİN KANINI AKITARAK YIKMAYA ÇALIŞAN GÜÇ TABİKİ ESED GÜCÜ.
BUNDA HEMFİKİRİZ YANİ ARTIK MİLYONLARCA MÜSLÜMANIN ÖLÜM ÇIĞLIKLARINI DA ANLAMIYORSANIZ " ESEDE HAK VERİYORSANIZ "  YA GERİZEKALISINIZ YA DA ÇIKARCISINIZ.

ŞİMDİ BÖYLE BİR ORTAMDA ESED'E KİM DESTEK VERİYORSA YÜZBİNLERCE MÜSLÜMAN MASUM İNSANIN KANINDAN SORUMLUDUR. BUNDA DA ANLAMADIĞINIZ BİŞİ VARSA YAZININ DEVAMINI OKUMAYIN . ÇÜNKÜ BU YAZI zekiler için. .. .


İRAN ESEDİ APAÇIK BİR ŞEKİLDE GEREK ASKERİ GÜÇ OLARAK GEREKSE SİLAH YARDIMI İLE DESTEKLİYOR. BU YÜZDEN İRAN KATİLDİR.


HİZBULLAH AÇIK BİR ŞEKİLDE ESEDİ DESTEKLİYOR . HİZBULLAH KATİLDİR. ..

RUSYA'NIN KATİL OLDUĞUNDAN DA HİÇ ŞÜPHEMİZ YOK.

HA BİR DE BAZI TÜRKİYELİ HOCALAR ALİMLER VAR  . YA DA BAZI KESİM ONLARI ALİM ZANNEDİYOR.

BU İNSANLAR SURİYEYİ BİR KATİL ÜLKENİN ELİNE(irana) TESLİM ETMEYİ MEŞRU BULUYOR .BEN ÖYLE ALİMİN DE AKLINDAN ŞÜPHE EDERİM. BÖYLE BİRŞEYİ MEŞRU BULAN BİR ALİM ; O SURİYELİ ÇOCUKLARIN " ÇÜKÜ BİLE OLAMAZ ."

BU MESELEYİ DE BİR BAKIMA AÇIKLIĞA KAVUŞTURDUKTAN SONRA BAŞKA BİR MESELEYE DAHA TEKRAR DEĞİNMEK İSTİYORUM.


TEKFİRCİLİK MESELESİ ÜZERİNE BİRAZ YOĞUNLAŞAYIM .

ARKADALAR TEKFİRCİLERİN MANTIĞINA GÖRE TAĞUTUN VARSA FALANSA FİLANSA KAFİRSİNDİR.
ŞİMDİ BEN DE O TEKFİRCİLERE BİŞİ DİYECEĞİM.

KALPLERİMİZDEKİNİ(NİZDEKİNİ) YALNIZCA ALLAH BİLİR "BUNDAN ZERRE KADAR ŞÜPHE ETMEDİK.
HESAP GÜNÜNÜN SAHİBİ DE ALLAH. ! BUNDAN DA HİÇBİR ZAMAN ZERRE KADAR ŞÜPHE ETMEDİK.
BİZİ ALLAH'IN HESABA ÇEKECEĞİNDEN DE ŞÜPHEMİZ YOK.

YANİ BU SAYDIKLARIM : 1. KALPLERİNİZDEKİ GİZLEDİKLERİNİZİ BİLMEK
                                      2. HESAP GÜNÜNÜN SAHİBİ OLMAK
                                      3. BİZİ HESABA ÇEKECEK OLAN 
..........................................YALNIZCA ALLAH (cc) DIR.

ONLAR , YANİ O TEKFİRCİLER ALLAH'IN İŞİNİ KENDİ ÜZERİLERİNE VAZİFE İMİŞ GİBİ YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR.  MİLLETİN İMANINI SORGULAMAK ONLARA MI VAZİFE. ?
BENCE BU KONUYU DETAYLICA Bİ TARTIŞSALAR KENDİLERİNİ TEKFİR EDERLER .


Her neyse. ..  Bu konu hakkında daha fazla konuşup moralimi bozmak istemiyorum. ..

Anadolu Haber Günlüğü / M. Güleroğlu 
( Suriye başlıklı yazı Maykon Co tarafından 10/7/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.