47. Sadece çocuklarınızın değil, eşinizin de olumlu davranışlarını ödüllendirin ki pekişsin.

“Hayrullaaaaaaah… Hmmm… Bayılıyorum inan senin şu kabak tatlına. O kadar uğraşıyorum seninki gibi olmuyor.”

48.Rollerinizi karıştırmayın. Siz işyerinde doktor, usta, patron, evde iyi bir eş, anne, baba olmalısınız.

“Geceleri bana sık sık sekreterinin ismiyle hitap ettiğinin farkında mısın Necdet?”

49.Hiç bir şey bilmiyor demeyin, öğretmeyi deneyin.

“Sana bugün kaysı çekirdeğinden nasıl zımpara yapıldığını anlatacağım, gel otur yanıma.”

50.Geç geleceğinizi, misafir getireceğinizi ve ya benzer şeyleri önceden haber verin.

“Alo… Komşu? Yine ben. Şekerim kahve de kalmamış, çaktırmadan gönderiversene.”

51.İçinizden gelmiyorsa ya da imkânınız yoksa gösteriş uğruna hiçbir şey yapmayın.

“Karşı komşular tatilden döndüğü gün biz tatile gidelim mi Ahmet? Ne dersin?

52.Geçmişte sizi üzen şeyleri unutun, gelecekten korkmayın.

“O gün dördüncü kez dondurma istediğimde parana kıyamamıştın ya, hâlâ üzülüyorum.”

53. ‘Neredeydin, kiminleydin, hayatında biri mi var?’ gibi sorular ona yapmayacağı şeyleri yaptırabilir.

“Başka biri mi var diye diye sonunda birini buldurdun, şimdi de beni bırakacak mısın diye soruyorsun, sorma bari. Karpuz kabuğu hep aklımda zaten!”

devam edecek...
( Evlilik Esprileri (8) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 30.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu