39.Eşinizin işlerini yapıp yapmadığını kontrol etmeyin. Hadi ettiniz, bari belli etmeyin.
Onun çocuk olmadığını unutmayın.

“Şu bulaşıkları yıkayıp öyle yatsana hanım!”

40.Siz kendinizi nasıl tanımlıyorsanız eşiniz de sizi öyle görecektir.

“Salaksın işte! Hem kendin demiyor musun sık sık ‘Ah salak kafam ah!’ diye…”

41. Aldığınız hediye ilk beş tahminde ilemeyeceği bir şey olsun.

“Yine bilemedin. Helikopter pervanesiydi.”

42.Eşiniz de çalışıyorsa birlikteliğiniz süresinde ona daha çok yardım etmelisiniz.

“Çalışıyorsan çalışıyorsun be kadın! Ev işinin kadına ait olduğunu herkes bilmiyor mu?”

43.Onu yolcu etmenizden çok hoşlanacaktır.

“Kapıyı arkadan kapat, anahtarını da al, gelince rahatsız etme beni!”

44.Ona mecbur kalmadıkça bunu daha sonra konuşuruz demeyin.

“Baban yoğun bakımda mı? Neyse sonra konuşuruz, şimdi maça gidiyorum.”

45.Eşinizi ara sıra işyerinden arayın.

“Eşiniz buradan ayrılalı üç yıl oldu hanımefendi.”
“?”

46. Kısa bir süre dahi ayrılıyor olsanız onu öperek ayrılın, bu ömrünü beş dakika uzatacaktır.

“Beni öpmeden mi çıkacaksın hayatım?”
“Fazla yaşamanı istemiyorum.”

devam edecek...
( Evlilik Esprileri (7) başlıklı yazı F.Ç.Kabadayı tarafından 30.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.