Ve.. Hoşgeldin Şiir yanım Eksik kalan kelimelerimin Sol yanı..
Bugünlerde Yine Kafamda seni çözemediğim zamanların ertelenmiş günündeyim..
Ve Adını çözemediğim bir Özleminin uzağının yakınındayım.
.
Yine kalemimim yetim kalıyor cümlelerin gözyaşları arasında.
Gözlerim öteki şehirin en çıkmaz sokağında , ve yine kelimelerin hüznünde ..
Kaybolmuş şehrin ortasındayım.. Yine düğüm düğüm bağlıyım. Gözlerine bir adım kala'yken..

Oysa ben senin Gülüşlerine bir Dünya kadar özlem'ken..
Yine kelimelerimi sıralarken ardı ardına , Özlemim tavan yapıyor bu sessiz şehre..
Gökyüzü ağlıyor ! Bu gece de Anlamsız şekilde.. SEN dercesine
..
Yine hüzün dağıtıyorum En sevmediğim Şehrin kalabalık adreslerinde..
Susmalarındayım .. Ölümle kardeşcesine , damla damla SEN düşüyorsun Kalbimin en mahrem Can yerine !!!

ve Öteliyorum Gelişlerini.. Sensiz Geçen Günleri Zikir edercesine..
Ve yine Gidiyorum SENin Bir Gülüşünü yüreğime Bir hasret çekercesine...

U.MAMATİ
( Eksik Yanım.. başlıklı yazı ugurmamati tarafından 30.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.