**** Saygınızda bonkör; sevginizde ölçülü olunuz !!!

**** Allah’ın verdiği özel şeyleri geçim kaynağı yapmak ; ticaretin en şerefsiz yoludur !!! 

**** İnanc ve mantığımızın gösterdiği yolda azimle, hayat basamaklarını telaşsız çıkabilirseniz;yaşayacağınız süreçlerde güven içinde önünüze gelen kapıları açmaya muktedir olursunuz !!! 

**** Şu sözcüklerimiz yok mu ?? Nelere kadirdirler...Bazen bir sözcük dünyalar verir ,mutlu eder bizi.. Bazen de yerle bir !!! O halde çok dikkatli seçmek ve kullanmak lazım sözcükleri ki; eksiltmesin yüzümüzdeki gülücükleri !!!

**** Haklı mazeretlere dayanmadan, görüşme aralığı uzuyor ise soğukluk mukadderdir !!! 

**** Yaşarım,yaşarsın,yaşarsınız yaşamasına da asıl olan yaşamda yaşadıklarımızdır !!! İşte onlardır bizi bağlayan,yaşatan !!! 

**** Vadeniz dolup ölümünüz vaki ve tecelli etmeden; evhamlarla korkup anını merak etmek beyhude çabadır !!!! (

**** İnanmak ölüm korkunuzu bertaraf etmeye yeterlidir !!!

**** Ölmek mukadderdir !!!! Ancak; korku ile hatırlamak her defasında ölümden beterdir 

**** Kira kontratosu gibidir yaşam.. Hitam suresini belirtemeden imzalarsınız !!

**** Ölüm var diye; hayata tutunmak ve adam gibi yaşamak hedefimiz olmalı aslında !’!! 
**** Biri çok zengin ; diğeri çok yoksuldu .. Bir kazada kesişti yolları ve öldüler aynı anda !! Aynı şeyi yaşadılar ilk defa !! Şimdi ne yapıyorlar ki ölüm denilen handa !!!
**** "Bu dünya bana yetmiyor,dar geliyor !! " demişti adam.. Nasıl sığdı acaba küçücük mezarına !!! 

**** Sevdiğinin iyi kötü herşeyini kabullenirsin !! Ama gün gelir iltifatını bile çekemezsin !! 
**** " Seni seviyorum !!! " demedi hiç kimseye !! O sadece kendini sevdi; adı egoistti çünkü !!! (

**** İstikbalinizi etkileyecek işlerinizi başkalarına havale ve siparişle yaptırmak yerine ; bizzat takip etmelisiniz !!!

**** Anlaşılır olmak için; dilinizi ve dilimizi iyi kullanırken;dinimizi asla kullanmayınız !!!! 

**** Yaşamı boyu mücadele etmiş,hayatı boyu hep olumsuzluklarla sarmaş dolmaş birisi ile arkadaş olmak; hazıra konulmuş bir servet gibidir !!!

**** Gönüllerde akıl yoktur. Ama haddini,hukukunu bilmeyi;delikanlı olmayı öğrenmelidir ki "ota " konsun!!! 

**** Kanınız,canınız kaynasa; merhametinizden çatlasanız yüreğinizdeki beklentisiz sevginizi karşınızdakine birden göstermeyiniz !!!! 

**** Hiç bir söz kalmaz bazen karşılıklı söylenebilecek ; ne kavga edilebileceğiniz ne de sevebileceğiniz !!!(

**** Bazıları kasap dükkanlarının vitrinlerindeki kasaplık hayvanlar gibi; çengellere takılı teşhirlerde !!! 
( Yaşam Heybemde Birikenler --- 3 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.