Belkide özlemdir insanların arasına mesafe koyan. Bağlılıktır belkide ayrılıkları getiren sevenlerde hasretleri yeŞerten. Kim bilir... Sevgidir belkide nefretleri doğuran. Bilinmezlikler içinde yaŞıyoruz sevdaları ve ölümlerin gölgesinde geçiriyoruz hayatı ne gerçekten sevebiliyoruz nede vazgeçebiliyoruz aŞklardan. Sonu hep hüsranla bitsede dört gözle bekleyip tüm benliğimizle adıyoruz kendimizi aŞklara. Her seferinde mağlup edilip kalplerimiz kırılsada ödün vermiyoruz inatçılığımızdan yine sevmeye çalıŞıyoruz karŞımızdakileri kırık kalplerimizin mızrak gibi yüreğimize batıŞına aldırmadan. Aslında biz aŞkı biliyoruz da karŞımızdaki bilmiyor SEVMEK ASİLLERİN DEĞİL ASİ OLSA DA ACİZ OLANLARIN SANATIDIR...!
( Bir Asinin Sözlüğü başlıklı yazı Akman tarafından 28.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.