**** Her nefes alışımda filtre kullanıyorum !!! Sadece seni teneffüs etmek için !!!

**** Sen kanımsın !!! Bir yerim kanamasın sonra durduramam akar gidersin diye öyle dikkatli davranıyorum ki !!! 

**** Müptelayım sana !!!! Seni içmeden yaşayamam ki !!!

**** Açma gözlerini.. Sus !!! Tıka kulaklarını..Otur öyle !!!!Bekle !!! Ben geleceğim az sonra !!!!

**** Varsın kimse kalmazsa kalmasın etrafımda !!! Bir sen kalsan yeter de artar bu dünyada !!

**** " Seni çok seviyorum !!" deyip sonra bırakıp gideceğine, az ama devamlı sevmene razıyım !!!

**** Sen nasıl bir ilmek attın gönlüme; çözemedim yıllardır !!!! 

**** Bir ucundan başlayabilsem; çorap söküğü gibi bitip gideceksin işte !!! (

**** Özlememeyi başarabilsem; ne kadar kolay olurdu unutmak !!! 
*
*** Bırakıp gitmek yakışmaz adamlığıma !!! Yol bilmezsin,iz bilmezsin !! Aç,açık kalırsın; üşürsün, hastalanırsın, çırpınır durur boğulursun bensiz !!! 

**** En nadide,emsalsiz,rengarenk çiçekler; çetin kayalıklarda,tepelerde, uçuruma yakın yerlerdedir.İşte bunun adı SEVDA’ dır !!

**** Şimdi mahsül zamanı.. Hadi gel hasadımızı; depo edelim yürek silomuza !!! 

**** Savcı hazırladı iddanameyi, Türk Milleti adına idamına karar verdi Reis Bey !!! Ve hüküm uygulandı astılar bir ağacın dalında aşkı !!!! İçtihadlara girdi yasaklandı artık sevdalar !!! (

**** Nadasta ki yüreğime öyle şeyler ektin ki ; yeşerttin beni !!!

**** Çekip gitti arakasına bakmadan... Oysa hala onunla yatakta uyuyor adam !!!

**** " Seni seviyorum !!! " demedi hiç kimseye !! O sadece kendini sevdi; adı egoistti çünkü !!!

**** Gidersen git !!!!Bende kaldı nasılsa; ellerin,gözlerin,tenin ,sözlerin ve nefesi

**** Çalıp durma ; duymam !!! Çünkü; benim gönül kapım zırhlıdır !!!

**** Sen başkent’te doğup büyümüşsün .. Alışıksın başkentlere .. Gel,istersen gönlümün başkent’inde devam et yaşamaya

**** Sen kadehte,şişede değil yüreğimde olmalısın !!! 

**** Ne kadar üstüme gelirsen gel ; seni kırmayacağım 

**** Neden bazı şeyler hep hayallerde kalır ki !!!
( Heybemdeki Sevda Birikintileri ---- 1 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.