Deneme yazarak birkez daha deneyecegim anlatabilmeyi saygiyi sevgiyi . Toplumumuzda en buyuk eksikliklerden biri bence saygisizlik . Insanlar birbirlerine hayatin cogu bolumunde saygi duymuyorlar , bazen gozumu kapayip hayal ediyorum herkesin ama herkesin birbirine saygi duydugu bir turkiye mesela arabasiyla yola cikmayan bir vatandasa herkes yol verebilse , okulda ogretmen ogrenciye ogrenci ogretmeni anlasa saygi duyabilse ... konustugum her insan insanlarimizin cogunun birbirine saygi duymaktan uzak oldugunu ifade ediyor bu demek oluyorki herkes bunun farkinda ve sikayetci ama bu sikayetci olan insanlarida saygi duyarken gorememek ne buyuk celiski ? Nerden basladi bu silsile neden herkes otobuse binerken yarisiyor , kim baslatti bu yarisi ve bu yaris nasil biter ? Cogu insan buna egitimle diyor ama ben farklu dusunuyorum bence egitimden once samimiyet olgusunun gelistirilmesiyle cozulur egitim sonrasinda gelir . Insanimizin cogunda samimiyet eksikligi gormekteyim yaptigi iste samimi olmama insanlara karsi sahte davranislarda bulunma .... herkes samimi bir sekilde adil davransa saygisizlik silsilesi zamanla son bulabilir keske birileri cikip butun turkiyeme duyurabilse keske herkes dinleyip bir soz verse , saygili sevgili bir nesil yetistirmeye .
( Saygi başlıklı yazı Hakan Aydın tarafından 7.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.