ÖYKÜ

Gece uzadıkça uzuyor. İçimde sonsuz bir heyecan, kalbim bir değişik atıyor. Boğazıma bazen  ağıt gibi bir yumru tıkanıyor..Gözlerim dolu dolu..Sabah erken uyanmalıyım diye geçiriyorum içimden...

Yeniden anneanne olacağım için hem çok heyecanlıyım, hemde içimde tarifsiz bir endişe var yenmeye çalıştığım. Yeni bir sezaryan modeli ile doğum yapacak kızım. Korkuyorum ama dile de getiremiyorum..

Allah'ım; yarın hayırlısı ile bir olsa, sağlıkla kurtulsa kızım, kucağıma minicik yavruyu aldığımda ve kızımı sıhhatli gördüğümde geçecek tüm endişelerim..

Tülay Kızımın adı..aslında O benim 8 yaşından beri annesi olduğum ve bu zamana kadar sevgisi bambaşka olan tatlı dilli, görmezsem çok üzüleceğim kızım..Evlense bile ayrılmadık hiç.

Annesi doğumda vefat etmiş ve babası ile evlendiğimde 8 yaşında idi. Ankara Batıkent'te annem ve erkek kardeşim Turgay ile beraber oturuyordum. 33 yaşında idim ve en küçük kız kardeşimi de evlendirmiştik.

Komşum Mustafa ile aynı otobüste işe gidip geliyorduk..(sonradan kaynım oldu)...Ben aynı site içinde taşınırken çok yardımını gördüm..

Annesi doğumda vefat edeli 6 ay olmuş; babası, abisi Aytaç (11 yaşındaydı) Ablası Hatice (10 yaşındaydı) ve Tülay (8 yaşında idi) . Amcası Mustafa nın evine gelmişlerdi..


Ben TEZ-KOOP İŞ te Genel Başkan sekreterliği yapıyordum.. Benim iş dönüşlerimde minicik bir kız çocuğu (Tülay) yolumu boynu bükük gözlerdi. Belli ki o minicik ruhunda beni annesinin yerine koymuştu..Ben onu alır evimin üst katında balkonumda çay ve bisküi ikram eder ve sohbet ederdim..İş yerinin stressi bir anda giderdi o tatlı ses tonu ile..

Beline kadar uzanan açık kumral saçları ve melek gibi güzel yüzü ile gönlüme girmişti bile.

- Aylin Abla;  annem bulutların arasından bizi görüyordur, konuştuklarımızı duyuyordur değil mi?
- Evet..senin annen bir melek çünkü
 derdim hep..

Şimdi ikinci kez anne olacak..Büyük kızı Rüya 9 yaşında ve ona da bu yaşına kadar ben baktım..Harika bir çocuk ve annesine düşkünlüğü beni çok mutlu ediyor..Bizimle oda hastahaneye gelecek..Kardeşi Öykü' yü O da büyük bir heyecanla bekliyor..Annesi ile yattı..Ben ise uyuyacağımı hiç zannetmiyorum..


Aylin AKGÜN


Not: Torunlarım ile..
Soldan sağa Büyük Kızım Hatice nin kızı Damla, Ben, Tülay ın kızı Rüya ve Kucağımda Aytaç ın kızı Adalet.

( Öykü başlıklı yazı AYIN ŞAVKI tarafından 12.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.