Bazı Pencereler Aşka Şahittir

   

   Pencere kenarından seyre daldım hayata… Yağan kara, düşen yaprağa, kurumuş ağaca, yuva yapan kuşa, çaresizlikten çare yaratmaya çalışan yaşlı kadına doğru seyre daldım.

   Bir çocuğun yüzündeki masum tebessüme takılıyor gözlerim. Nasılda masum bir haber Dünyadan, tek aşkı süslü bebekleri ve bakkalda ki şekerlemeleri…

   Gökyüzüne ilikleniyor gözlerim. Nasılda acımasız davranıyor güneşe. Nasıl da umutsuz bakıyor ısınmayı bekleyen soğuk bedenlere.

   Kuru yapraklar arasında ki kırmızı güle gülümsüyor gözlerim. Savaşıyor adeta iklimiyle.

   Yine pencere kenarındayım ellerim birbirine kenetli ah bir bilseler içimde ki fırtınalı okyanusları.

Hiç bilmediler pencereye yakın oturanların kendi filmlerinden kaçtıklarını.

Hiç görmediler ki pencere bakan yüzün nasıl ağladığını.

   Bir bir iniyor geçici duraklarda yolcular. Bir adım daha yaklaşıyorlar yaşamın son durağına.

Kimi gülerken ağlar kimi ağlarken güler yaşanmışlıklarına.

Ben kendi filminden ziyade başka filmleri izleyen yönetmenlerdenim.

Ben başkasının filminde kendini arayan izleyiciyim.

 

 


 

( Bazı Pencereler Aşka Şahittir başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 17.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.