AŞKI TENDE DEĞİLYÜREKLERDE TAŞIRIZ

özlemim,hasretim,tek sana yar,ben yaşadıkça,ben yandıkça,bu yürek,tek sana akar yar.ayrılık ne ki,gönüller bir olduktan sonra,sevda pınarım kurumaz,hep sana akar yar...ne kadar uzakta olsan da,ne kadar ırakta olsan da.aşk-ı sevdayı,tek sana tek sana saklar yar.gönlüm bir sana akar yar,gözlerim bir sana bakar yar,tutkunum,vurgunum,bir o kadarda baygınım,gözlerin ilk buluştuğu an ki,kalp çarpıntım hala  duruyor,bu deli yüreğim,en büyük sevdayı sana sunuyor yar...bakarsın en olmadık bir anda,en olmadık bir mekanda karşılaşırız,yine hiç bir söz etmeden göz göze bakışırız,aşk,ı ten de değil,yüreklerde taşırız.

AYNUR AKINÇAY..
( Aşkı Sevdayı Yüreklerde Taşırırz. başlıklı yazı şairin sesi tarafından 23.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.