Seni sevmek; soluğunda kaybolmak gibi.                                                                               Seni sevmek; yarınları yok edip anı yaşamak gibi.                                               Seni sevmek; kötülüğü unutup, iyiliğe koşmak gibi.                                                             Seni sevmek; anne şefkati gibi. Seni sevmek; dua gibi,                                                Seni sevmek; ekmek, su, aş gibi.                                                                                   Seni sevmek; eylemlerde en önde duran militan gibi.                                                        Seni sevmek; tüm şarkıların sözleri olmak gibi.                                                             Sen güzel kadın.   Seni sevmek; senden uzaklaşırken.                                                       Sana koşmak gibi. Ve sen imkansızım.                                                                                 Seni sevmek; tüm yeminleri bozmak gibi yada                                                                     cenneti görmek gibi.                                                                                                                Sen, farkında mısın ki, beni ben yaptığının.                                                                          Seni sevmek; beni öldürüp öldürüp tekrar yaratmak gibi.                                                     Sen sevda köylüm. Seni sevmek; bütün acılara tutunmak gibi,                                           onlarla eğlenmek gibi.                                                                                                         Sen yarını olmayan melek. Seni sevmek; maviye koşmak gibi.                                     Seni sevmek; tüm günahları yok edip mevlaya kavuşmak gibi.                                                    

( Seni Sevmek başlıklı yazı sleyman tarafından 27.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.