Üç boyutlu bir aşkın kölesi olanlar çok boyutlu bir Aşk'ın kulu olamazlar. (2014)



Ateş yakarak soylu olun(a)maz.Soyluluk rütbesi ateş tarafından yakılmamakla kazanılır.(2014)



Gündüzler leylâ geceler mecnûn oldukça ömür pusulası doğruyu göstermez.(2014)



Zulüm depremleri şiddetlendikçe istiridyeler düşük yapıyor.(2014)



Ömür lokomotifine kibir vagonları eklendikçe vuslat garına ulaşmak zorlaşır.(2014)



Cânâna flörtüm diyeliden beri doğrulmadı belimiz.(2014)



Eğitmek yerine öğretmek için çaba sarfeden sistemler egosu tavan yapmış nesiller yetiştirir(ler).Sonrası yürek fakiri kişilikler ve keder...(2014)



Aşk ,bakışlardaki mâsumiyet zerrelerinin yüreklere enerji yüklemesiyle başlar.(2014)



Fıtrat yörüngesinin dışına çıkanlar yere çakılırlar.(2014)



Donan bir suyun akmayı öğrenmesidir zaman.Ömür, zamanda bir zerredir cânân...(2014)




Dursun Tiftik

( Yansımalar-12 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 27.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu