Yazacağım

  Bu satırlar bir zaferin kelimeleridir. Ben ne çok isterdim bugün bu satırları yazabilmeyi. Ah! Ne çok hayal ederdim kendi kelimelerimle gurur duymayı.

Ben ne çok isterdim bugün bu sahnede olabilmeyi. Şiirden başladım yoluma sonra yazıyla buluşturdum adımlarımı adım adım. Ben bugün var ya, o hep hayalini kurduğum ışığın altındaydım! Kimse bilmedi içimdeki heyecanı, kimse görmedi gözlerimdeki yangını, hiç kimse duymadı zafer çığlıklarımı.

Bugün henüz başlangıcıydı ayaklarımın yerden uzaklaşmasının. Ellerimin kaleme sarılmasının ilk günüydü bugün.  Evet, başardım o teker teker çıktığım yüksek basamakları aşabildim aşacağımda. Kalemim sağ elimde kâğıdım sol elimde sevdam yüreğimdeyken çıkacağım o zorlu basamakları. Ben çıktıkça zorlaşacak yollarım her basamağımda bir engel daha çıkacak karşıma. Ben onlara alıştıkça kapılar açılacak bir bir bembeyaz sayfalar doluşacak masamda. Güneş her gün bir başka güzel doğacak. Kışlarım baharım olacak. Ayrılıklarım en güzel sevdam olacak.

Sakladığım gözlerine yazacağım. Sokaktaki çocuğa yazacağım. Bu sabah doğacak güneşe gece olunca başucumdaki aya yazacağım. Yazacağım ulan! Ne var sanki üç beş kelimede varsın hasretim dinmesin varsın gittiğim yollar bitmesin. Sevdama, hayallerime yazacağım.

Yazacağım çünkü fırtınalarım dinecek,

Gözyaşlarım bitecek.

Sevdam sürecek,

Hayallerim gerçekleşecek.

 

 Yazacağım ulan! Yüzüme gülüp arkamdan atıp tutanlara nispet yaparcasına, tüm ayrılıklarıma inat yazacağım. Aşklarıma yazacağım!

 

  Yazacağım, dilimdeki şarkı bitmeden aşklarım tükenmeden, gözlerim kapanmadan yazacağım.

 

 

 

 

 

Büşranur ERAYABAKAN

( Yazacağım başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 14.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.