SAYILI MİZAH...

 

BİR: Dostluğun kapısından içeri bencillik ve çıkarcılık dışarıda bırakılarak girilir.

İKİ: Güçlünün karşısında koyuna, kuzuya döner çoğu kişi, güçsüze karşı ise ya kurt kesilir ya da tilki...

ÜÇ: Lafla peynir gemisi yürütmek kolay ama iş yapmak güç...

DÖRT: Ardan namustan söz eden kadın; erkekleri baştan çıkarmamak istiyorsan saçını değil gözlerini ört!

BEŞ: Yanlış kişiyi seçersen kendine eş; sönmez bir türlü mutluğunu, huzurunu yakan ateş.

ALTI: Kıvamını bil, ateşi iyi ayarla; sevgiyi ondan sonra ocağa koy; yanmasın yemeğin altı.

YEDİ: Sen masumsun, o da sütten çıkma ak kaşık! Öyleyse bu doğal güzellikleri kim yedi bitirdi, arsız kedi mi?

SEKİZ: Adam harcamakta kalabalığız; çamur atmakta eşsiz benzersiziz; tekiz!

DOKUZ: Akıl öğretmekte çok, aklını kullanmaya gelince yokuz. İşte bu yüzden inip duruyor başımıza topuz!

ON: Gecekondularda, doğasız apartmanlarda ömür çürüteceğine arı ol da çiçeklere kon!

ERHAN TIĞLI

[email protected]

*******************

( Sayılarla Mizah başlıklı yazı ERHAN TIĞLI tarafından 24.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.