1 Eşekli Kartvizit
EŞEKLİ KARTVİZİT
İki kişi kavga etmişler, biri çekip eve gelmiş. Diğeri söyleyeceklerinin hepsini söyleyememiş, öfkeyle adamın kapısına dayanmış ama kapıyı o kadar çaldığı halde açan olmamış. Büyük bir kartona “EŞEK” yazıp kapıya iliştirmiş ve çekip gitmiş. Kızgınlığını hiç olmazsa böyle giderdiği için gönül rahatlığıyla evine dönmüş.
Bir gün sonra arkadaşından bir kart almış. Kartta şunlar yazılıymış:
“Sevgili dostum, dün beni aramışsın ama evde bulamamışsın. Senin geldiğini kapıdaki kartvizitinden anladım!”
İşte edebiyatın, sanatın gücü bu; Şimdiki kavgacıların, tartışmaların seviyesizliğine bakıyorum da nerede o eski nezaket, espri, taşı gediğine oturtma gücü diye dudak büküyorum.
( Eşekli Kartvizit başlıklı yazı ERHAN TIĞLI tarafından 21.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.