VOLKAN ŞAHBAZ'DAN EN GÜZEL SÖZLER

* Gitmeyi gözardı edecek kadar yürekli isen,gidene kal diyecek kadar yüreksiz'sindir.
* Bir erkek sevdiği için gözyaşı döküyorsa,bilin'ki gerçek aşkı buldunuz demektir.
* Gururu olmayanın hasiyeti'de olmaz,bazen gurur sizi gurursuzluğa itebilir.
* Aşka inanmak istiyorsan önce aşık olmalısın,
* Zaman her şeyin ilacı olabilir,ama Aşkın zamana ihtiyacı yoktur. 
* Mutluluğu yaşamadan önce mutsuzluğu iyi tanımalısın.
* Kaybedecek bir şeyin yoksa sevgiyi sahiplenmeye'de hakkın yoktur.
* Düşünen insan karmaşıktır.
* Bana sadece sevgi verin; çünkü bu dünya sevgi üzerine kurulmamıştır.
* Anladım'ki seni kaybetmek,görmediğim gerçeklerin başlangıcıymış,
* Seni seviyorum dediğim birine bende seni seviyorum demekle değil özünde yaşatmasını isterim.
* Boş bir odada ses nasıl yükselirse,boş bir yürekte'de Aşk öyle yücedir.
* Yalanla yaşayacağıma sevgisiz yaşarım daha iyi.
* Marifetlerin seni yüceltme'sin,meşakkatlerin her başlangıcın bir sonudur.
* Şimdi mutluluk ele geçmeyen tek gerçektir.
* Giden birini sakın döndürmeye çalışma sen ne kadar yalvarsan da ve ne kadar çok sevsen'de,o seni terk edecek kadar sevdi ve yüreğini parçala'sanda onu seni sevdirmeye zorlayamazsın..
* Sanırım çok yıprandım her yıprandığım da seni özlemekten.
* Bir kez daha anladım seni beni ve hayatı seni uçsuz bucaksız denizlere benzetmiş'im hemde yüzme bilmeden sevmişim beni anladım seni sevmeyi bıraktığımda hayatı anladım üçümüzü yok edip karanlıklarla baş başa kaldığımda ama anladım..
* Seçtiklerin senin kararındır,kararından asla vazgeçme.
______________________________________________VOLKAN ŞAHBAZ 
( Volkan Şahbaz Dan En Güzel Sözler başlıklı yazı VolkanŞahbaz tarafından 25.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.