Oturuyorsun bir banka, biraz hüzünlüsün.. Bilmem ne içersin, Kent, marlbora..
Ben içmem.. Şöyle bir bakarsın önündeki manzaraya sonra birden görmemeye başlarsın. Dalarsın iyi kötü hatıralara.. Özlersin.. Ağlayamazsın da,gülersin.. Neye gülersin.. Onun güzelliğine mi, senin aptallığına mı.. Güldükçe hüzünlenirsin daha da.. Ama fazla gülemezsin de, çünkü bilirsin ağzın kulakların varana kadar dudaklarını büzer de boşanı verirsin ıslak duygularını.. Hem nefretin akar böyle, hem de sevgin.. Ne kadar biriktiyse o kadar akar.. Ama ona ulaşır mı acaba yol olup göz yaşların. O da hissetsin istersin o an.. Onun da içi kararsın en az benimkinin yarısı kadar.. Ama sen kağıttan gemiler bile yüzdürsen akan hatıralarında , onun aklının ucundan bile geçmez.. 
( Kağıt Gemi başlıklı yazı Kaygısız tarafından 13.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.