'K'avranıldığında en cömert hediye miydin, yoksa zehir saçan gizli bir düşman mı?
'A'şkın bana verilen ödül müydü yoksa yalnızlığın kadar acı veren günahlarımın bedeli mi?
'L'eyla gibi masum muydu sevgin ,yoksa şirin gibi dağlara sürükleyen bir ilet mi?
'B'akındığımda etrafımda seni herkese benzetmemi aşk yoksa kimseyi yerine koyamamak mı?
'İ'nsanlık mıydı bana yaşattıkların, yoksa insafsızlık mıydı her davranışın? 
'M'eleğim miydin sağımı solumu kaplayan yoksa şeytan mıydın sana yönelten?

'S'en hala sen misin, yoksa kat be kat maskelenmiş bir  hayal mi ?
'E'kin miydin yüreğimde bitmek isteyen, yoksa ekim miydin sonbaharda saklı olan?
'N'eşeli bir sevda mıydı yaşattıkların, yoksa nefrete kitlenmiş bir yaşam mı?
'İ'stemek seni kalpte büyük bir ödül müydü, yoksa ağırlaştırılmış ceza mıydı her salise ?
'N'edensiz  sorular  yurdu muydun yoksa  sorusu  kaybolmuş   cevaplar topluluğu mu ?


'T'ükenmesi imkansız bir zaman mıydı gecen vakit, yoksa anlık bir heves miydi yaşananlar.?
'E'rişilmesi imkansız kaf dağının ardında  mıydın, yoksa el kadar uzaklıkta mı?
'B'ir sevda mıydı tutulduğum , yoksa uçsuz bucaksız bir ufuk mu?
'Ü'şümenin sınırlarının zorlandığı bir donemde gözlerinde ısıtma mıydı bakışların, yoksa volkanik bir ateşte öldürmemi?
'L'amelif ile bitecek olan bir alfabe miydin sen ,yoksa sadece elifte saklı bir hazine mi?

( Kalbim Senin -....- başlıklı yazı cebrailgozen tarafından 3.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.