*** Yerine getirilmek içindir sözler !!! Umutları öldürmek ve alay etmek caniliktir !!
*** Her sevginin altında buzağı aranmaz !
*** Sevgi ve hayranlığını duvarlara yazıp , sözleri dillendirenlere ne mutlu.. Ya bunu sadece yüreğine yazıp, dillendiremeyenler !!!! 
*** İnsanların mağduriyet ve bedduaları üzerine ; mutluluklar kurulamaz !
 *** Biriyle gururlanmak ;sempati duymanın üst seviyede ki ,tatbiki ispatıdır !!!! 
*** Karşısındakini merakta bırakarak zevki doyumla geçinenler; bir gün aç bırakılacaklarını unutmamalıdır !!
*** Gerçek sevdalar hamilinedir. Asla ciro edilemezler !!!  
*** Üzerinde ne olursa olsun , isterse tahta otursun.. Yakışmış diyerek yalan mı konuşulsun !!! 
*** Akıl bacak arasına akıyor ise; beyin sulanmaya başlamıştır. Artık ne yaparsanız yapın baş edemezsiniz !!!
***Yorgunum !!! Çok düşündüm bu gün !!Yarın dinlenirim belki; düşünmeyeceğim çünkü !!!
*** Hayallerini kimseyi dokundurtma ki ; hep genç ve dik kalasın !!!
*** Sevgiyi hissetmek, yaşamak ve yaşatmak ; ömürleri uzatır !!
*** Layık olmayanlara yapılan her iyilik, gösterilen sevgi, ilgi ve merhametin istikameti çöplüklerdir !!
*** Yaradılışla gelenlere amenna !!! Sonradan edinilenler de ise sorumluluk bizimdir !!
*** Biliyorum ki ben Allah'ın sevgili kuluyum !!! Sıkıntılar tükenmiyor !!
*** Başına taş gelse; " neden, niçin ?" diye düşünmezsen; akan kanına yazıktır !!!



*** " EN İYİ İLAÇ SEVGİDİR !!! "...Sordum ,soruşturdum ; Eczaneler de yokmuş !!! Hem sentetik sevgiden bir halt olmaz ki !!! 
*** "Ben seni uykumda bile sevdim !!!" .. Şarkıya bak ya !! Ulu orta davetiye çıkarıyor şeytanın aldatmasına !!!
*** Falına baktı adamın.. " Biri var bahtında;kahve gözlü !! " dedi... Başka ne renk olabilirdi ki kahve telvesinde !
*** Meraklı,araştırmacı birine soruyorlar ; " Ölüm nedir ?" diye... Sırf merakından ölüp gitti ya !!
*** Bir sıçradı, üç beş zıpladı çekirge !!! Sonrası mobese kayıtları işte !!' 
*** Adam GURU !!! Ama guruldar durur, karın boşluğu !!!
*** Ağlamayalım,ağlatmayalım !!! Çarşamba'yı sel almasın !!
*** Biri alt;biri üst !!! İki ayrı ifade !!! Ama bazen ; ansızın olur her şey altüst !! Bazen de istenirse alt alta, üst üste !!! Vaziyete göre üret te üret !!
*** Her geceye bulunur bir ece 'de ; zor bulunur artık her gebeye bir ebe !!!! Çünkü; ebeler grev de !!
*** Ah şu sezeryan yapan doktor'lar !!! Klasiklerimizden birini daha katlettiniz !!! Biz bu gidişle " hay ebenin !!" diyecek kimse zor buluruz !!!
*** Rüzgar esiyordu ...birden azdıkça azdı da ; mecburen fırtına koydular adını !!
*** Kızın adı ; Müşerref .. Adamın ki : Bahtiyar !!! Tanıştılar,evlendiler !!! Gerisi malum haliniz..
*** Hey !!! Getir şu adisyonu !!! Al.. Üstü kalsın !!! Eyvallah cümleten !!!!
*** İnsanı korkutuyor bazı şeyleri bilmek !!! Ah !! Neden beni günü gününe kayıt ettirdiniz ki nüfus kütüğüne !!!


**** Seni severek,sana tutkulu geçmeye devam ediyor ya ömrüm ; inan açık gitmez gözüm !!!
**** Ben seni ölesiye sevmeye,sana dairleri alıp bize daire çevirmeye hep razı oldum !!
**** Sen ne kadar birim varsa; saymak,ölçmek,tartmak adına öğrettin. Pek kullanılmayan değerleri, paylaşmaları,güzellikleri, ahlakı,itibarı,şerefi,haysiyeti,onuru ve daha nice sayılamayan,ölçülemeyen,tartılamayanları da !!!! Şimdi ben oturup ta bu hasletlerini nasıl kategorize edebilirim ??? Senin ne ile tarifin mümkün olur ki !!
**** Her şeyi vermiş Yaradan !!! Göz bebeğini de boyamış maviye !!! Nazarlar değmesin diye !!!    
**** Saklandığın yeter artık... Çık ortaya !!! ... Sobelisin zaten yüreğim de !!!   
**** Plüviyometre,termometre,Anemometre ; bırakın yağmur,ısı ve rüzgar hızı ölçmeyi !!! Siz icat edin ; barometre benzeri sevdamın basıncınını ölçen bir cihazı !!!     

****** Her salladığında düşeş te atsan fark etmez !!! Yedi- Yedi atan akıldan gitmez !!!
****** İp aldım metrelerce ; yarınları çekmek için !!
****** Kimi idrar yollarından muzdarip; kimi de akıldan !!
****** O,şu,bu; velhasıl ne istersen ısla !!! Hadi birde suyu ısla sana !!
****** Sağır,dilsiz rolü oynamak gelir içimden; bazıları konuşmaya başladığında !!! 

( Yaşam Heybemden Karışık --9 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5/9/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.