İnsanoğlu; maalesef sanal dünyasında daha iyi anlasiliyor kimlikleri.Sebebine gelince özgür olamadıkları gibi dış dünyada burada kimi kendini kral kimisi de prenses ilan ediyor.Sonuçta karışan yok eee kimlikler de gizli tutuluyorsa atıp tutarsin tutarsizca rahatça.Kendini bir anda şahinlestiren mi ararsın kabadayı mi yada gizledikleri tecavüzcü kimliklerini dışa akseden insan mi hepsi sanal dünyasında.Atıp tutmak bedava.İçlerindeki kini nefreti dökmek içinse birebir bir ortam.Dış dünyada soyleyemedigin iç huzursuzluklar bir anda cosarlar.Yazarsin cizersin şarkılarla umutlarla yelken acarcasina paylasimlarda bulunur rahatlarsin psikolog sanal, görevini tamamlar.Ha birde beğeni fobisi olanlar bakmadan okumadan beğenirler ki aman beğenilerim takipcilerim çok olsun. Anlayacağınız rahatlarken zaman su gibi akıp geçer. Elimizde kalan ne....Koca bir hic aslında yada belki de rahatlama tacizcilerin dışında.Zaten onlarda ayrı bir problem.Dışarda aksedemedigi duyguları baslar kıpır kıpır netin başında duramaz yok illa biriyle mesajlasacak kendini tatmin edecek ya kim durdurabilir ki onu o an azmis belliki,o kendini tutabilse yada yaptığının yanlış olduğunu fark edebilse cüret eder mi iste... o da kişilik meselesi. Adam gibi kullanmayı beceremedik bir türlü. Gerçi has dünyada yapilamayanlar olacak ya sanalda hani karışan da yok oh ver yansın ortalik .Dürüstçe kurulan dostluklara arkadasliklara eyvallah sözüm yok.Kişiliği de tespit etmek için bakin girin sayfasına profil devamlı açıktır o insan kesin ya oyundadir yada Hasna fişne pesinde,yorumlara katılmaz EE hic bir beğeni de yapmaz.Paylaşım arada belki.EE be kardeşim burada isin neki.Kimisi bellidir agrasif sinirlidir.Kırgınlıklar yaşamış hayata küsmüş tür olabilir insaniz gayet de normal yazar çizer stres atar,belli ki yara büyük.Bir diğeri bilgiler paylaşır güzel sözler bunlarda kafa yapıları karmaşık olanlar kendilerine bu şekilde okuduklarını begendiklerinde paylaşıyorlar ..Paylaşım güzeldir tabiki neden olmasinki keşke hayatta da dedikodu yerine güzel bilgilerle cevrelesek dünyayı ne sıkıntı kalır nede keder.Evet güzel yürekli insanlar vardır şiirlere yazılara dökerler içlerini onlarda boyle kusarlar kağıda dusuncelerini .Sanatçı ruhlardır bunlar hassas ve alingan ,bazıları kabul görülmüştür bazilarida zavallim kendi halinde yazar sonuçta içindeki insana kapılır o da diğerleri gibi...Beğenilmese de tutulmasada yazar tek tek.Çarşamba pazarı gibidir sanal ortam.Hani pazarcilar bağırırlar ya buyur ablam abim ne ararsan var burada......Gerçek dünyada da ne ararsan var ama maalesef ki maskelenip de çıktıkları icin ,aradığın şeyi bulamazsın. Nasıl bulabilirsiniz ki maske var suretlerde. Dobra insanların sayisi git gide arttı da ...sanal da da fazlasıyla dobralik hüküm sürdü iyimi abartılı şekilde dobralik uyandı dile geldi.Normallik sıfırın altına düştüğü için insanlık üsuyor.Kimlikler yastık altlarına bürünüyor. Düzensizlik içinde hayat akıp gidiyor..
( Çarşamba Pazarı başlıklı yazı denizyıldızı tarafından 5/29/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu