Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  mum.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  7.5 KB (Kilobyte)
ID:	6804


*Hayatla sürekli savaşıyorsun, bir kere de barışı denesen!
*Ayağın takılıp düştün diye taşı suçlayacağına; daha dikkatli olman gerektiği konusunda kendini uyar.
*Yalan söyleyen, iftira atan, boş ama çok konuşan; kısacası kafasıyla değil de ağzıyla düşünen insanlardan kendinizi sakının. Bunlar ağızlarıyla kuş tutsalar bile asla onlara itibar etmeyin. 
*Söylediğimiz her söz, her zaman bizim gerçek düşüncemizi yansıtmaz.
*Hayat filminde ne olacağına karar vermelisin. Oyuncu mu, seyirci mi, yoksa yönetmen mi?
*Günahkârları görüp de boşu boşuna sevinme; çünkü başkalarının günahları, sana sevap olarak yazılmıyor.
*Güven kolay gider; ama zor gelir.
*Sen değiştirirsen değil, sen değişirsen işte o zaman dünya da değişir.
*Öfkeliyken yapılacak en güzel ve en zor davranış susmaktır.
*Bilmediğinin farkında olan, bilmeye hazır ve istekli demektir.
*Umudu kırık insan, yaralı aslana benzer. Ne zaman ve neye saldıracağı hiç belli olmaz.
*Söylediklerini onaylayan sayısı ne kadar çoksa, o kadar fazla yanılma ihtimalin var demektir. O nedenle söylediklerini bir kez daha gözden geçirmelisin.
*”Aklını kullan!” demek yetmez, nasıl kullanacağını da söylemelisin.
*Aptala hatasını anlatmaya kalkarsan, bir düşman kazandın demektir.
*Yoksulluk, değerleri yiyerek beslenen bir canavardır.
*Bazı insanlar bedenimi değil, ama ruhumu çok yoruyor, çoook….
*Haset ve kini kalbinden çıkarabilirsen, yeniden doğmuş gibi olursun.
*Kendinde ol, kendin ol, kendini bil, kendinle ol…
*Hayatta başarılı olmak için risk almak gerektiğinden bahsediliyor. Bu da bazı insanları her zaman ve her şartta risk almaya sevk edebiliyor. Oysa, doğabilecek sonuçları hesaba katmadan risk almak çoğunlukla başarısızlıkla sonuçlanır. 
*Ben sadece dünyanın değil, aynı zamanda evrenin de bir parçasıyım. O nedenle NASA’ya vasiyetimdir: Ben öldüğümde beni Mars’a gömünüz.
*Zeki adam, bir konu hakkındaki bütün bildiklerini bir kerede anlatmaz; bir kısmını yedek olarak saklar.
*Çocuk dahinin küçülmüş halidir; dahi de çocuğun büyümüş hali…
*Aslında diktatör bile bazen sokakta tek başına özgürce dolaşabilmek için bütün yetkilerinden vazgeçmeyi düşünebilir.
*Başkalarının özgürlüğünü kısıtlayan belki farkında değil ama kendi özgürlüğü de kısıtlanmaktadır.
*Savaş çığırtkanlarının kârı, savaşta hayatını kaybeden insan sayısı ile doğru orantılıdır.
*Burjuvazi, dışarıdan bakıldığında temiz görünen kirli insanlar topluluğudur.
*Gönüllü isen gönül alabilirsin.
*Sen düzeldiysen her şey düzelir.
*Şans, doğru zamanda ve doğru yerde bulunabilme becerisidir.
*Diktatör, olağanüstü yetkilere sahip bir zorba olmasına karşılık ona kibarca “lider” ya da “önder” denir.
*İnsanın toplum içinde mutlu bir hayat sürmesini ancak ve ancak evrensel değerlere dayalı bir demokratik yönetim şekli sağlayabilir.
*Kralcılar olmasaydı, tarihte bir tek kraldan bile bahsedilmezdi.
*Bir ülkede emeğini satanlar insanca bir yaşam sürdüremiyorlarsa, orada kalkınmadan, ilerlemeden, özgürlükten ve hatta insan haklarından bahsetmek palavradır.
(Yakında kitap olarak bastırmayı düşündüğüm Oruç Baba'dan Aforizmalar-2 ön çalışmasından alınmıştır.)

( Düşündüren Sözler-19 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 14.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.