1 Hayatımın En Kötü Günleri
Hayatımın en kötü günleri aşkı tanıyarak oldu. sevmek, meğer en kötü şeymiş. ben düne kadar hiç tanımadıgım birini seviyormuşum herşeyi yalanmış işi evi yaşam tarzı yaşı ailesi hayatımda en adi insan oydu beni kandırdı sevgisi bile yalanmış defalarca aldattı beni ben herşeyi ailemi hiçe sayıp onunla hiç bilmedigim  hiç görmediğim bi şehirde yaşıycaktım ömrümün sonuna kadar onu sevicekmişim oda başkasını saçma çok saçma bi daha asla ama asla görmek istemedigim insan oldu artık sevmiyorum unuttum diyebiliyorum zaten hem neyi unuttum ki ben herşeyi yalanmış unutulucak tek bişey varmış oda onu ne kadar sevmiş olmam ve benim ne kadar aptal olmam yazıklar olsun bana ki onun gibi bi adiye inanıp hayatımı maffettim  gerçi ben böyle bi hata nasıl yaptım daha önce aynı şey başıma gelmiş olmasına ragmen yine o aptallıgıma yenik düştüm... 
( Hayatımın En Kötü Günleri başlıklı yazı yaşamınkızı tarafından 3.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.