-Bak bu arada şifreyi çözmeyi unuttuk, söyler misin bu neyin şifresi haydar kardeşim.

-Evet, unuttuk o şey yani…

-Lafı geveleme artık doğru düzgün anlat.

-Bu bilimsel araştırma merkezinde bulunan-Yaşam değişimi- denilen ve bu cihaz ve şifre yardımı ile birkaç dakikalığına bilgisayara yüklenilen kişinin yerine geçerek onun adına kendisi geçerek her istediğini yapabiliyorsun.

- Sen ne dediğini biliyor musun? Bu şifreyi ele geçiren ülkeyi birkaç dakika içinde alt üst edebilir veya askeri birliğin başına geçerek her istediğini hatta istediği anlaşmayı yapabilir diyorsun?

-Evet.

-Sen nasıl… Şimdi bu şifreyi çözelim ve şifresini değiştirelim, yoksa başkalarının eline geçerse …

Haydar başını öne eğdi. Süleyman elindeki kâğıdı masanın üzerine açtı. Kâğıdın üzerinde

123456- 1. ABÖNCR 2. SÇŞİDT 3. KFULGÜ 4. OHVPIY 5. EJZDMI  6. 234567  3253215335351211535413 543442145141641514161 ABÖNCRSÇŞİDTKFULGÜOHVPLYEJZDM yazıyordu. Çok karmaşık ve uzun zaman alacak bir şifreydi.

Süleyman

- MD5 (Message-Digest algorithm 5)  Sistemin bütünlüğünü yoklamak ve korumak için kullanılan, bir şifreleme türü gibi. Bu algoritma girdinin büyüklüğünden bağımsız olarak 128-bit’lik bir çıktı üretir ve girdideki en ufak bir bit değişikliği bile çıktının tamamen değişmesine sebep olur ve sistem kitlenir ve tüm veriler sıfırlanır o nedenle çok dikkatli olmalıyız.

Saatler süren çalışmaların sonucunda şifre çözülememişti. Süleyman’ın üzgün sinirli halini gören ışık saçan ışık.

-Çok üzgünsüns neden?

-Çözmem gereken bir şifre var çözemiyorum.

-Yardımcı olmamıs istemisin?

-Tabi ki buyurun.

Işık saçan ışık şifreli kâğıdı eline aldı.

-Bu Çok kolay biz bunu beş yüz yıl önce kullanıyorduk.

Süleyman ve haydar şaşırdı

-Buradaki şifre ”Vatan bölünmez”

Bu kadar kısa sürede şifrenin çözülmesine şaşıran Süleyman ve haydar ışık saçan ışığa sarıldılar.

-Harikasın ışık saçan ışık, şimdi bu şifreyi sadece tehlikeli kişilerin eline geçmemesi için ve bilgisayara niyeti bozuk olanlar yaklaşınca duygu ve hislerini algılayan bir program ile korumamız mümkün mü?

-Yanim siz hani kaçarkeni sizi kovalayanı gökten gelen frekanslarla o kötüm adamları bayıltım gibiminki aman ben neden böyle uzaylı gibi konuşuyorum, beynimde çeviri programı var onu neden kullanmıyorum.

Elini kafasının ortasına getirerek hafiften bastırdı.

-Şimdi artık sizler gibi konuşabilirim. İstediğiniz programı ben şimdi uzaydan indirir size veririm sizde gerekeni yaparsınız. Bunu artık siz Başbakan ve genelkurmay başkanından başkası bilemeyecek ve onu ele geçiren kötü niyetli insanların duygu ve hislerini ölçen bu vücut hislerini algılama(VGA) ,programı ile şifreler anında otomatik olarak değişerek ortamın güvenliğini sağlayan ve kötü niyetli kişileri etkisiz hale getiren güvenlik sistemi ile etkisiz hale getirecektir.

Süleyman

-Teşekkürler ederim can kardeşim.

Işık saçan ışık bir an elini kafasının üstüne bastırdı, söylenilen bu sözün anlamını çözerek


-Sen bana kardeşim dedin, yani kan bağı olmadan, çok teşekkürler ederim.

 

Birbirlerine sevgi lezzeti ile sarıldılar. Eve döndüklerinde yolda Veysel ve adamlarının baygın yerde yatarak görünce ,onları burada böylesine tek başına bırakmanın doğru olmayacağını düşünerek ve olayı hatırlayarak ve birbirlerine anlattık dan sonra onları ayıkttırarak ,Veysel ve adamları tatlı ve hiçbir kötülükleri ve kötü düşünceleri kalmamış, kökünden sökülmüş ve atılmış olarak, hiçbir şey hatırlamadan tatlı sarhoşluk içinde birbirlerine biz neredeyiz? Bunlar kim? Nereye gidiyoruz? Sorusunu sormaya gerek duymayan düşüncelerden uzak olarak, sevda ve ışık saçan ışığın peşine takılarak uzaya ışınlanmak bir süreliğine ışık saçan ışığın misafiri olmak için ışınlanma açısının yörüngesine doğru yürüdüler.

                                                                            SON

Mehmet Aluç

22-03-2013

 

 

 

 

 

 

( Şifreler Ve Uzaylı Kardeşliği-son Bölüm- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 31.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.