1 Her Gün Sen
     Bugün odamda oturmuş seni düşünüyorum ben düşünürken yağmur damlaları penceremi çiseliyordu.Birden kalem ilişti gözüme aldım elime kağıt aradım bulamadım duvara yazdım sevdamızı.Silinmesin diye kalbime yazacaktım ancak ben yazsaydım sen üzülecektin kendimi incittim.Canımın incinmesini hiç istemedin be gülüm...
      Bir gün ağlamıştın sana kıyamam demiştim sen bu hayatımda duyduğum en güzel cümle deyip sarılmış tın boynuma o gün mutluluğun mucizesini yaşadım bir dakika içerisinde her şey gerçekleşip bitmişti adeta.Peki hastahane bahçesinde buluştuğumuz o günü anımsadın mı ne kadar da titrekti sözcükler dilinde. O gün içimde bir şeyler kopmuştu sana yeniden aşık olmuştum. Benim gözlerime bakarak ben bir ömür seninim demiştin nerede söylediğin o güzel sözlerin o titrek cümlelerin o sarılışında gizli sevdamız...
      Bugün yoksun ben yalnızım gözlerim yaşlı yüreğim yaralı. Artık yazmıyorum yazmaya tövbe ettirdin be sevgili. Her kalemi elime aldığımda seni düşünmekten harap ediyorum kendimi, insanlar metin ol dedikçe ben yokluğuna ağlıyorum.
Bugün gidiyorum senden çok uzaklara senin olmadığın bir diyara. Nasıl yaşanacak bilemiyorum ama gidiyorum.

      Elveda ey sevgili

( Her Gün Sen başlıklı yazı erhan akkuş tarafından 10.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.