Yeknesak bir sükûnu değil, karmaşa, tutku ve kuralsızlığı seçtim. Bana göre değil düz çizgiler, şimdi zihnim kareli, kalbim çizgisiz bir defter.

Zihnimin her karesinin içinde sanki bir peri, efsunlu sihirlerle ruhumu besler. Ellerinde buzbeyazı şişeler. Kimi gül yağı, kimi riya, kimi ten yağı, kimisi ter...
Ömrünün yarısını kadın, yarısını erkek ruhuyla yaşamalı insan. Ta ki sevmeler kolay olsun. Hep kendi ruhunun aşığı oldu beşer.

Şimdi delice istediğin kadına, arzunun ayaklarıyla yürümek, sevdanın dudaklarıyla konuşmak, Eros'un gözleriyle bakmak, Ahtapot gibi kollarını sarmak ve tutkunun elleriyle dokunmak için, kadın ruhunu efsunlayan periden alarak sihirli buzbeyazı şişeyi, savuruyorum zihnimin, gönlümün ve ruhumun atmosferine...

Kalbimde parmak izin olduğu sürece, her yanım sen olmakta zorlanmayacak. Yüreğimin sırtında sevda kamburu, ten yağını sürerek erkek bedenime, kadın ruhunu doldurdum sensizlik yanıma.
Beni sevmeyen, sevdiğim kadının alnına yazılıyorum şimdi. Zihnimdeki perilerin, efsunlu sihriyle kadına dönüştürüp kendimi, erkeğime gösteriyorum aşk dehlizlerinin gökkuşağı renklerini...

Açılsın perde...

Korkma, bu gece eğileceğim önünde... Gözlerimin önünde diz çöktüğün gibi.

Gözlerinin içine sokulmak, üşümüş güvercin edalarıyla, topraklarında adım güvencin olmalı. En Firavun yanı yürekleri mi erkeklerin? Erkeğim Musa gibi olmalı. Vurmalı yüreğimin kızıldenizine asasını, ruhuma açılan yollar olmalı...

Nazlı nazlı salınmak yüreğindeki Babilin asma bahçelerinde salkım salkım ellerine sunulmak, bakışların büyüsüyle kızaran şarap olup, kadehlerden akmak, dudaklarını yalayarak gönlüne...

Korkma, bu gece eğileceğim önünde... Gözlerimin önüne diz çöktüğün gibi, gözlerinin dizlerine yüz süreceğim. Bu mudur istediği her erkeğin?
Su şekeri eritmiyorsa artık, sıcaklığında eriyeceğim. Erkeksi kavrayışların dolanır uzun saçlarıma... Okşayışların, parmaklarının ucundan yağan alev yağmurlarıdır. Sevginin matematiği ilk yazın en papatyalı gününde açtığım aşk falıdır. 1 ve 0. 0 yalnızlığımdır,
1 kadınlığım... Sen de hissettiğim kadar kadınlığım.

Katışıksız kalabilmek, tüm gerçeklik duygularına... Yalnız yüreğinin coğrafyasında esen rüzgara binmek...Taşısan beni gönlünün öbür ucuna. Rüzgarların sırtında papatya göbeğinin sarısından toplasak ihtirasın alevli sevilerini. Bir diğerine ulaştırsak ve yüreğimiz papatya dolsa. Papatyalar kadar sende hissetsem kadınlığımı.

Tökezleyip düşmeyelim diye kilitliyorum kendimi rüzgarın sırtına...
Rüzgarın söndürüyor fenerimi.
Yalnız bedenimi gördüğün bu rüyada, her erkek gibi çok uzaksın bir kadının ruhunda nota olmaya.
( Erkek Ruhundan Kadınsı Tecessümler başlıklı yazı SönmezKORKMAZ tarafından 11/7/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu