Seni cok seviyorum.Senin de beni sevdiyini biliyorum.Keske bura yazdiklarimi sana soyleye bilseydim.belki o zaman her sey farkli olurdu.Seninle neden konusamiyorum bunu anliyamiyorum.Aslinda gozlerine bakarak,ellerini tutarak,seni nasil sevdiyimi,yureyimi,ruhumu anlatmak isterdim sana.Ama olmuyor----konusamiyorum.
      Yureyim dopdolu dasacak kadar.....aklim, ruhum seninle dilim neden lal oluyor anlayamiyorum.keske bu yazdiklarimi okusaydin.belki sevgini, sen de hislerini itiraf ederdin bana.Belki o an anlatirdim yureyimin ta derinliklerinde sakladigim duygularimi,sana sevgimin sonsuzlugunu.Hayat cox qeribedir....
      Senin de beni dusunduyunu hiss ediyorum.Her tarafda istemesen de ben varim.YUREYININ TA DERINLIKLERINDE ISTEDIYIN NE BILIYORMUSUN/----BILIYORSUN,AMA BUNU KENDINE BILE ETIRAF ETMEYI KURURUNA SIGDIRAMIYORSUN.ben yazayim o zaman---KESKE GELSE GOZLERIME BAKSA ELLERIMI TUTSA HISS ETSEM ONU TA RUHUMUN DERINLIKLERINE KADAR...BENDEN VAZGECMESE.....--DIYORSUN.Belki de bu kelmeleri sen deyil de,yureyinin ta derinliyinde gizli kalan ,bulunmasini asla ve asla istemeyen sevgi ile dolu ,asik olan daamarin diyor....
    keske bura yazdiklarimi sana anlata bilsem.....................................
Asik olmak....---cok guzel,ulvi bir hiss.Ne kadar iztirab ceksen bile onun sesini duydugunda sanki her seyi unutuyor,bambaska biri oluyorsun.Bence bu sevda bitmez,bu sevda asik olan damarlarimiz pes etmez....
    Yarin dogum gunum.
  Bazi insanlar dogum gunleini sevmezler...
ben hayatinda en cok sevdiyim gunumdur---DOGUM GUNUM.
Keske ...
( Yureyim başlıklı yazı Gercek Aşk tarafından 31.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.