Ya Resulallah
Gidişinden beri ümmetin perişan halde. Kimisi aşkından çöllere düştü, kimisi ise seni unutup kötü yollara. Seninle alay edenler, seni aşağılayanlar kol gezer oldu etrafta. Keşke hala bizimle olsaydın, başımızda dursaydın ve ahlakımızın bozulmasına engel olup, bizlere doğru yolu gösterseydin.
Ümmetin artık her bir yana dağılmış durumda Ya Resulallah. Müslümanca yaşayan, güzel ahlaklı olarak gösterebileceğimiz hiç kimse kalmadı artık. Kimisi aşk peşinde, kimisi iş, kimisi haram peşinde, kimisi şeytan, kimisi zorbalık peşinde, kimisi ise peygamberlik. Önümüz, arkamız, sağımız, solumuz düzenbazlarla doldu Ya Resulallah.

Sen bize ibadetleri öğretip gitmiştinya hani, kim yapıyor şimdi o ibadetleri? Namaz kılın dedin, biz sadece cumaya gittik, o da işimiz olmazsa tabi. Oruç tutun ve aç insanın halinden anlayın dedin, acıkıp susuyoruz sıcaklar çok yakıyor dedik, oruçta tutmadık. Hacca gidin ve kutsal yerlerde ibadetinizi yapın dedin, biz de paraları tatil köylerinde ve deniz kenarlarında harcadık, gitmedik o mübarek ve kutsal yerlere.

Ya Resulallah
Hani bizlere kime benzerseniz onun gibi olursunuz demiştinya, işte bizler hep kafirler gibi olmaya çalıştık. Bayramlarımız, geleneklerimiz, davranışlarımız onlar gibi oldu Ya Resulallah... En kötüsüde artık hayallerimiz onlarda saklı. Herbir yaptıklarını tekrarlıyor, ürettikleri her şeyin kölesi oluyoruz. Biz biz değiliz artık Ya Resulallah... Ne kadar özgür görünsekte dışardan, beynimiz onların elinde Ya Habiballah...

Ya Resulallah
Sana salavat göndermez olduk artık çünkü dilimizde hep o isyankar şarkılar var. Sana dua etmiyoruz artık zamanımız hep boş işlerle uğraşmak ya da yatmakla geçiyor. Senin yolundan ise gitmiyoruz artık çünkü senin yolun çok meşakkatli; eğlence yok, kahkaha yok, türlü sapkınlıklar yok, biz eğlenceye alışkın insanlarız senin yolun çok ağır geliyor bizlere Ya Resulallah...

Ya Habiballah
Ümmetin birbiriyle savaşır oldu. Biz birbirimizi vuruyoruz, kafirlerde bizi ama hiçbir zaman suçlamıyoruz onları, karşı çıkmıyoruz zalimliklerine. Onlar ne derse, ne karar alırsa o oluyor. Köleleri olduk artık onların. İşte bu kadar aciz olduk Ya Resulallah. Biliyorum sen de görüyorsun bizi ve belki hüzünle doluyorsun. Bizlere şefaat eyle çünkü bizi Allah' tan başkası kurtaramaz Ya Habiballah...

Ey Sevgililer Sevgilisi Güzel Efendim...
Biz nankör insanlarız. Senin hadisin bizlere yetmiyor, en büyük hediyen olan Kur'an raflarda tozlanıyor. Bilmez olduk hiçbir şeyin kıymetini, anlamaz olduk artık; Allah'ın kelamını, islamı, namazı, senin güzel ahlakını unuttuk artık. Bir çıkar peşine düştük, tutabilene aşk olsun. Sünnetini tarz yaptık, farzlarıda köşeye attık. Biliyorum biz artık biz değiliz, çok ağır şeyler bu anlattıklarım ama hepsi gerçeğin ta kendisi Ya Resulallah...

Ey Anamdan, Babamdan Daha Önemli Olan Zat...
Gel de kurtar bizi artık. Ne olur şefaatçi ol bizlere. Deccal'in ordusunun peşinden gitmemize, cehennem ateşinde yanmamıza engel ol Ya Resulallah... Biliyorum ne senin ümmetiniz demeye yüzümüz var artık ne de Yaratan'ın karşısına çıkmaya... Ama biz senin ümmetiniz Ya Resulallah... Ne kadar sana uymasakta, ne kadar emirlerini yerine getirmesekte, sana olan sevgimiz, aşkımız bambaşka Ya Habiballah... Seni çok seviyoruz, gel de kurtar bizi Ya Resulallah...

Mehmet Mustafa ÖNEN
( Ya Resulallah başlıklı yazı MMÖ tarafından 6/3/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.