Gözlerime bakip Ellerimden tuttun. Seni gördüm ruya degildi. Sanki. Ellerime göz yaşı geliyordu her göz yaşı umut Umutlarim terk ediyo kapkaranlik bi şehir  kapliyo içimi senin  olmadın bu aşkı daga taşa haykiriiyorum  gitmenin fazlasını. Yaşıyorum varlığının içinde yokluğunu çekiyorum yanimdasin ama dokunamiyorum artik sabah akşam olmuyor perişan bir hayat ben guzeli  bekliyorum ne oldunu bilmedim bir umudum var hala ölum geliyo aklima kollarinda yaşasam ne ala bugunden sonra boleyim hiç bir zaman  olmayacak  bir sevdayla sana gelcem. ...
Son bir akşam oldu sanki yalnız oldum bolemi yasatcaksin sensizligi ayrilik die birşey yok senszlik var sende unuttum herseyi sen unutma beni ama..Yüreğim köşesindesin sen tutamadim kendimi. Bir seviyorum ki seni sorma  bir sen varsinki içimde  anlatsam duramssin herseyi unuttuk ...
Bilmiyorum sevmekten başka birşey sakın ayrıligi Öğretme gayret. Göstercem deme. Yüreğim sensiz çarpıyor bekliyom çok uzak dedin  bir şehirde gün gelir birgün aklina gelirim Belki bunu okursun. Severim seni sen beni unutmuş olsanda. Hissederim. Seni görmek için naparsan yap istersen git ben seni gerçekten  sevdim bitmedi  bitmezde  bitmedi ....
( Eski Bir Ayrılık başlıklı yazı Frenk tarafından 5.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu