O gün benim için çok güzel bir gündü.Astronot olarak ilk defa uzaya çıkacaktım.
Ekipmanları mı aldım.Uzay aracı ile yolculuğumuz başladı.Oraya geldiğimde kendimi
biraz kötü hissettim çünkü başım dönüyor,midem bulanıyordu.Biraz halsizdim.
Bir şeyler atıştırdım.Ve bir saat sonra kendimi daha iyi hissetmeye başladım.
Ve rahat bir nefes aldım.Bu saatten sonrası benim için anlatılamaz bir şeydi.
Özgürce hopluyor zıplıyordum çok mutluydum.Çünkü hayallerim gerçek olmuştu.
Artık bende uzaya çıkmış bir astronot olmuştum.Uzayda hayat biraz zordu.
Yer çekimsiz  yaşamla mücadele etmek zorlaşmıştı.Ve dünyaya geri döndüm.
Yolculuğum burada son buldu.Bu hayatımda geçirdiğim en güzel maceralardan
biriydi.


















Okuyan ve beğenen herkese teşekkür ederim






( İlginç Gün başlıklı yazı ŞAİRRRR..... tarafından 19.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.