Bir insan birisine 3 amaçla yaklaşır… 

Bunlardan ilki; onun tüm vasıf ve imkânlarını kötü amaçlı kullanmak içindir. Kendi çıkarlarını sağlayabilmek, kendi emel, istek ve hedeflerine ulaşabilmek için ondan faydalanmak ister. Önemli bir anı kaydedip sonra buruşturularak yada hiç umursanmayarak kaybedilen ufak bir kâğıt parçası gibi… 

İkincisi; onun içindeki insaniyeti görüp onunla bir dostluk bağı kurabilmek içindir. Çünkü yalnızlığında sarılacak bir dosta, sıcak bir tebessüme o kadar ihtiyacı vardır ki… Tıpkı Kibritçi Kız'ın dondurucu soğukta yaktığı kibritlerin ona verdiği mutluluk gibi gelir dostu, bulana. Artık gerisi önemli değildir. Çünkü tam yıkılacakken çok kuvvetli bir destek bulmuştur ve o desteğe ulaşmak için ona yaklaşır. 

Üçüncüsü ve sonuncusu ise; kendi iyiliğini onunla paylaşmak istemesinden kaynaklanır. Görür ki iyi niyetli birisi ve onun da kendisi gibi bir dosta ihtiyacı vardır… Onun bu ihtiyacını gidermek için ona yaklaşır. Çünkü yaklaşan bilir ki eğer o iyi niyetli kişiyi kendine dost edinmezse kötülük onu mutlaka baştan çıkaracaktır. Dolayısıyla onun zalim bir katliama kurban gitmesini istemez…
 
( Yaklaşma başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 6.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.