Bir gün daha işte...
Sensiz geçen bir gün daha bitiyor, koşuyor uzaklara soluk soluğa yüreğimdeki sen. Baharı söküp almışsın mevsimlerimden, çiçeklerimi koparmışsın gülşen bağımdan, çıkarıp atmışsın ayak diplerine yüreğimdeki seni... Bir şeyler mırıldanıyor, penceremde ki kuş, gece bir şeyler anlatıyor yürek çığlıkları ile, sen ise ölümüne susup yol almışsın sadece. Telafuzu var mı bu lanet ayrılığın? Biri izah etsin lütfen - Bitti ne demek? Bütün bittiler yüreğime saplanmış el değdikçe, adın değdikçe, sen değdikçe sökülüyor bağrım yerinden. Koca bir düğüm boğazımda yokluğun, yutkunmak demişken! mazide kaldı bir şeyler yiyip içmek. Gülmeyi sorarsan eğer, hayatı tiye almış bir tavır var gamzelerim de yalnızca. Varlığın güneşimdi günlerime, şimdi yokluğun loş bir gece lambası baş ucumda gecelerce. Yanıyor, çok acıyor, kanıyor be yaram kanıyor sevdamm.

Son bir sözüm var sana sevgili!!
Söz yokluğunu senden daha çok unutmayacağım.
( ... başlıklı yazı İLKNURR tarafından 23.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu