Yahoo bazı sözler var daha beni çıldırtıyor… Aslında say say bitmez ama birkaç tane örnek yazmazsam içim rahat etmeyecek…

Mesela iki kişi bir şey yapacak… Ne olsun mesela…? Hani daha açık olması açısından… Mesela bu iki kişi lokantaya gitmişler hesap ödenecek… Hesabı yok sen ödeme yok ben öderim öteki aynı cümleleri kurar… Ama genelde bu cümleler “Allah aşkına…"gibi kelime grupları ile başlar… “Allah aşkına sen o parayı cebine koy… Ben ödeyeceğim…", “Bak Allah'ın adını verdim sen koy, ben öderim…" falan ve filan… Ülen normal vakitte Allah'ın adını ağzına almaz –sözüm genel değil ve meclisten dışarı zira bunların sayısı neredeyse yok denecek kadar azaldı… Neyse…- yemek hesabını öderken Allah'ın adını verirler… Sanki hayat memat meselesi o hesabı ödemek, hani Allah adını veriyorlar ya o bakımdan…

Bir başka söz… “Bak ölümü gör ben yapayım…" şimdiki gençler geliştirmişler –bunun için özür diliyorum ancak bilmeniz de fayda görmekteyim- “Bak ölümü yala bak…" Bana böyle bi şeyler dediklerinde hemen bir kulağımda bir Şeytan bitiyor ve diyor ki, “Sık kafasına ölüsünü gör… Ecelini beklersen çok yaşar… Bence dinle, sık ve gör…" diğer kulağımın dibinde de bir melek çıkıp diyor ki “Nail; Şeytan'a uyma sen… Bak düzgün Türkçe eğitimi almamış ondan öyle garip garip şeyler söylüyor… Bir gün –Allah gecinden versin- zaten mutlaka görürsün… Kafana takma… Bir daha derse duymazlıktan gel…" Hemen aklıma o zaman eğlenceli bir şey getirip bu gereksiz laflar kalabalığından kurtulayım diyorum… Aklıma ilk ne gelse beğenirsiniz…? Muro… Diyorum “Nalet olsun içimdeki bu insan sevgisine…" böyle kafam başka yöne dağılıyor… Ben de rahatlıyorum az biraz…

Aslında bu örnekler uzatılır da uzatılır lakin lüzumu yok… Bu iki tanesi de kâfi gelir mesajı almak isteyenlere…
 
( Lüzumu Gerekmeyen Sözler başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 29.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.