Her baslangicin bir sonu oldugu gibi her gelisin bir gidisi vardir..

Hayaller guzel bas rolunde sen olunca,gercekler güzel yanimda sen olunca..

Çok insan oldu herseyimi verdigim, baskalarinin herseyi olurken..


Bir insanin seninle isi olunca takar gulen maskesini,isi bitsin bak nasil aslinda gerçek hali!

Hayat o kadar tuhafki,kiminin herseyi olur umursamaz , kiminin umursayacak birseyi bile olmaz!


Dünyanin en guzel aski varken , yarab   ,Biz ne yalanlar pesine dusuyoruz..

Herseyin çaresi zamandir dediler herzaman , oysa ki namazdir aslinda tek derman.

Kimleri gordum caddede sevgilisiyle bulusunca nasil mutlu oluyorlar , yarab demekki daha secdede seninle bulursuken yasanan duygu nedir bilmiyorlar ..❤

Dua , derman gibi , umut ve ask gibi..

( ..sözlerim.. başlıklı yazı Yurda tarafından 30.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.