Üşüdüm yanındaydım ama üşüdüm. Sonra cebimden bir sigara çıkarıp yaktım. Sen ısıtmasan da o ısıtır dudaklarımı diye. Dudaklarım ısınır gibi oldu ama sigarayı tutan ellerim üşüdü bu seferde. Karşımda oturuyordun ama üşüyordum üzerine titrercesine kurduğum hayallerime. Yanımdaydın ama yoktun. Bir sigara daha yaktım üşüyen ellerimle. Bu sefer hızlıca içtim o sigarayı. Sen varken yaşanan Sensizlik ve bağımlısı olduğum sigara midemi bulandırıyordu. Sonra yanımdaydın ama yoktun ya bende çekip gittim o acı dolu dakikalarda çekip silahımı hayallerimi vurduğum gibi. En sonunda ise arkama bile bakmadım , benim iken benden bir haber davranışları olan kadına. Sonra mı? Yollar ve yollar.... Yabancısı olmadığım yerlere gidiyordum fakat benden daha hızlı gidenler oldu. Kırgınlıklarım hayallerim teninin kokusu ve bendeki sen...

Zayiat-ı Kelam

 

( Üşüdüm başlıklı yazı zayiat tarafından 21.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.