Ben bugüne kadar bazen giden sevdalarımın ardından ,bazen giden dostların ardından, bazende hastalandığımda çektiğim ağrıdan ağladım....Şimdi sensiz kalırsam diye korkudan ağlıyorum. Gitme be annem gitme..Renkleri alıp gidersin ,ben siyah beyaz bir dünya da nasıl yaşarım...Evimizin sıcağını alıp gidersin, ben soğuk duvarlar ile ne yaparım. Kalbim kırılıp sığınacak liman aradığımda senin sakin sularını bulamaz isem söyle yaralarımı nasıl sararım.Bir yanda televizyonun sesi, bir yanda senin sesin olmaz ise alışıldık bir gün yaşadığıma kim inandırabilir beni....Ya her ay görüşme limitini doldurduğun telefonunu nereye saklayayım... Kara lahanayı senden güzel yapan yok ki bu dünyada ..Şimdi kara lahana yemekten mi vazgeçelim.. Gitme be annem gitme..Vallahi Ben hala çocuğum.. hala büyümedim. Biraz büyümemi bekle..
( Annem Gitme başlıklı yazı Meral Coskun tarafından 12/8/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu