Aşk
Aşki anlatmak istiyorum ama bir turlu o cesareti kendimde bulamiyorum

Aşk üç harf, tek hece..
Sozlukte; sevgi ve baglilik duygusu
Okulda ogretmenlere gore; toz pembe ruyalar
Annemin ogutlerine gore; buyuk bir yalan
Etrafimda gordugum ise; cok karisik, oyun gibi her an baslayip biten bir oyun

Yok olmayacak boyle, aşk bu kadar basit birsey olamaz, degilde zaten...
Bir de ben deneyim anlatmayı;
Aşk onunlayken dunyadaki en mutlu insan olmak, yalnizken sadece onu düsünmek
Aşk birlikte gezip eglenmek, kotu guzel herseyi paylasmak, o yokken onu dort gozle beklemek, onu ozlemek
Aşk iki kisi arasinda yasanilan cok ozel bir duygu, baska insanlarin hic bir onemi olmaz
Aşk iyi ve kotu gunlerde hep beraber olmak, ayni duygulari yasamak, esine yardim etmek, herseyi paylasabilmek..
Aşk ya ilk goruste ya zorluklarla ya da kolayca baslayan ama bir omur surmesi gereken bir büyü..
Aşk guzel kelimeler sayesinde olusan birseyden fazla, gozlerin birbirinden ayrilamamasi, bagimlilik sorumluluktur..
Aşk en buyuk engelleri yikip gecer, en buyuk heyecanlara kapi acar
Aşk benim bildigim en guzel ve en aci duygu..

Hani ask anlatilmaz yasanir derler ya aşki yasayan biri aşki asla unutamaz..
Ama bir turlu aşki anlatmaya cesaret edemez..

( Aşk başlıklı yazı sinem-aydin tarafından 11/25/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.