Sözümü kesmeden anlatacaklarımı dinlemeni istiyorum.Ara ara cevap vermek istersen de ne olur konuşma!Çünkü anlatacaklarım o kadar birikti ki sana ,bir daha kendimde bu cesareti bulamayabilirim.Kimselere anlatamadığım ve paylaşamadığım bu sevdamı sana haykırmayı kafama koymuşken ve kendimle olan savaşımı ben kazanmışken ne olur bana bir daha bakışlarınla engel olma...

Sokakta yürüyorum ve bir başımayım .Öyle bir yağmur yağıyorki ama ben ıslandım mı yoksa ıslanmadım mı onu bile bilmiyorum?İçimde tarifi imkansız bir yangın var ve her adımımda sanki uçuruma bir adım daha yaklaşıyorum...Kendi isteğimle uçuruma yürüsemde senin bu kentin bir yerlerinde nefes aldığını bilmek ve sudan sebeplerle senin sesini duymak için seni her aradığımda konuşamamak ne kadar bana acı versede, hatta tüm olmazlar çığ gibi büyüsede SENİ SEVİYORUM...Ve bunu hiç unutma istiyorum...


Ne yana baksam sen varsın,nereye gitsem yolum hep senin köşenden dönüyor.Tüm yollarım uzuyor ve saatlerce yasak sokaklarında dolaşsamda,seni görmeden kendime dönemiyorum...Saatler geçiyor ve aklımı bu kadar meşgul ederken varlığın, dünyada yaşadığımı unutuyorum...Yörüngenden çıkıp hangi hayata aitsem oraya girmeye çalışıyorum ama o kadar acizim ki onu bile beceremiyorum.yaş 30...Deli sevda yaşımı çoktan geçtim ben..ama öyle bir esir olmuşum ki sana tüm mahkemeler bana özgürsün dediği halde ben sende tutuklu kalmak için ısrar ediyorum...Yalvarırım!! ‘’’ ben sudan çıkmış bir balık gibi olurum, onu almayın’’’ benden diyorum…

Bir gün gitmeyecek misin?Gideceksin yüreğim!!Ben yaşadıklarımla hayat derslerime bir yenisini daha ekleyip hayatıma devam etmeyecek miyim?Edeceğim elbet!!Ama şu bir gerçekki bana çok katkın oldu...Yüreğimde acı bir son da olsan,ayrılıkların en acıtanı da olsan , sayende şiirleri okunan ve kötü denilemeyecek kadar yorum alan bir şair oldum...Tüm hecelerim isminle, yüreğinle dize dize şiir olurken ve senden başka herkes bu şiirleri okurken senin bunların hiç birinden haberin olmaman ne kadar acıtabilir anlayabilir misin?

‘Yarim şimdi neredesin? Hayalde mi düşte misin ?sana gelmek istiyorum…gelirsem evde misin?gelirsem sever misin? ‘
Bu şarkıyı dinlerken içimden neler geçiyor biliyor musun?Ne kadarda doğal değil mi?Söylenmek istenen ne kadar güzel anlatılmış diyorum..Tıpkı Nazım’ ın şiirleri gibi...Çok derin ve güzel,ama ben gelmek istediğimi anlatamıyorum bile...Dolaylı yollardan ,bakışlarımla, kalemimle anlatmaya çalışırken sevdamı birkaç dizede bile olsa seni sevdiğimi sana, yüzüne söyleyememek ne kadar kötü biliyor musun?içimdeki yaşadığın güzel konak her geçen gün depremlerin etkisiyle sarsıntıya uğrasada o kadar sağlam inşa etmişim ki ,sabaha gözlerimi açtığımda bakıyorum ki içime sığmayan bir aşkla uyanmışım.Yüzümü senle yıkarken ve hüznümü çıkarırken üstümden, bahar gözlerini dolarken boynuma ,üşümesin istiyorum bakışlarım ve olanca kuvvetimle yokluğuna sarılıyorum...Attığım her adımda bin bir dualar dilimde seni bir kerecik görebilmek adına...Böyle işte benim sevdam...

Gökyüzüm…
İşgalin altında tüm duygularım…
Her ne yana baksam yara alıyorum,
Her ne yana baksam,
Sen çıkıyorsun karşıma…
Neden fazlasın bu kadar bana,
_________gel bak!
Kafa tutuyorum aşka inanmayanlara
Serseri bir inatla!
Sağnak sağnak yağan olmazların
Çalarken kapımı acı bir ısrarla
Her yeni gün daha açmadan solan avuçlarımla
Yazılırken çılgın bir bitişin karanlığına
Yolunu şaşırmış sevdamla
Yok oluyorum hayaller dünyasında
Ben miyim masal diyarında yoksa
Masal mı benim hayatım
Güz aşkım!
Hüzün bakışlım!
Güneşin kaderine
Bir parmak kara çaldım…
Penceremin önünde
Yorgun ve yaşlı bir sonbahar,
Gökyüzünde sarmaş/dolaş bulutlar,
Bir uçurmanın kuyruğuna bağlanmış umutlar
Ve/
Tenime çakan şimşeklerden geriye,
Kirpiklerinden kan damlayan yıldızlar bıraktım…

Daha neler neler anlatabilirim sana...O kadar temiz ve o kadar saf ki benim sevdam bilemezsin ama okumaktan sıkılırsın diye korkuyorum...İşte benim masalım...Bunlar benim sana anlatabildiklerim .Bir de anlatamadıklarım var...Ama onları ben de anlamıyorum bazen..Kendi kendime kızıyorum...Tabiatın her gün bana kızdığını biliyor musun?..Masal bu aşk!!! Böyle bir sevda olamaz !!Bu kadar yüreğine eziyet etmemelisin!Böyle bir sevgi ancak tanrıya olabilir!!Değmeyecek ve seni bir gün terk edip gidecek diyor bana tabiat..Ama ben tabiatı bile dinlemiyorum,tabiata bile isyan ediyorum...

şimdi söz hakkı sende canım;

Bana öyle bir masal anlat ki
Aşk dolu olsun her hecesi
__________Söz!
İnanacağım…
Evet!
Gidene kal denmez,
Ama bir gün
Giderken benden aldıklarını
Bende senden alacağım…


boşver hep aynı masal...''hayat ve ben ''...işte hepsi bu kadar...ve herkes kendine yakışan masalı yaşar...(alıntı)

KENDİNE İYİ BAK....
( Bana Bir Masal Anlat Söz ! İnanacağım başlıklı yazı EYLÜL tarafından 3/9/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu