-Rica ederim ne münasebet, kırıyorsunuz beni, ben kalkayım o halde.

-Yok, yok, ne bileyim kuzum.

-Ben sizi buldum, ama siz bende kimi buldunuz bilemiyorum. Ben olması gerekenin yolda kalmışlığına yardım ediyorum ve harekete geçirmeye çalışıyorum sadece.

-siz şimdi bu kıyafetlerimle hem de son moda Paris kreasyonu... Hah hah haa, hiç güleceğim yoktu yani,

Erkek sevinçle

-Dakika bir gol bir.

-Ne demek istediğiniz şimdi?

-Yani ilk dakikada gülmeye başladınız o anlamda...

-Pardon özür dilerim, evet evet haklısınız ve çok hızlısınız.

-Teşekkürler ederim. Siz çok gezen birisi olarak, umarım yanılmıyorum?

-Doğru tahmin ettiniz, bravo!

-Kâh orada kâh burada o şehir senin benim derken kendinizi oralarda bırakmışsınız!

-trajedi diyorsunuz?

-Pek öyle söylenemez, hala umut var, ölmek uyumak dirilmek arasında sıkışmış kalmışsınız. Artık hasta olana kadar bu yeni imajınızla üzerinizdeki bu ölü toprağı atacağız haberiniz olsun.

Kahkaha ile gülmeye başladı, sustu, mahcup olmuş gibi yaptı, gülümsedi ve

-Dakika iki gol iki, söylemenize gerek yok. Hayal edeyim az durun yeni imajımı, yok yok olmaz bana büyük gelir.

-Gelmez, her gittiğiniz yere götürürseniz utanır ve küçülür inanın bana.

Kadın kahkaha ile gülmeye başladı.

-Ay siz ömürsünüz vallahi, kazanacaksınız ve ben ilk defa kaybedeceğim ama nasıl olur? Nasıl dayanabilir hazım ederim bilmem! Sanki bu değişiklik fikrinden dolayı içim heyecanla titriyor desem inanın bana, ama söz verin bu eski ölümüm için yanımda olacaksınız ve beraber ardında ağlayacağız, söz mü?

-Bu konuda her zaman yanınızda olacağım ve gözyaşı dökeceğim inanabilirsiniz bana. Yoksa bana karşı hala kuşkulumu davranıyordunuz?

-Yok, yok, kalkmayın, işi garantiye almak için sordum, aşk olsun yani... Yarın çevreme bu yeni imajımı kabul ettirirken, yanımda eski ölen beni anlatacak öldüğünü söyleyecek bir şahidim olsun istedim. Gerçi eğer değişirsem öyle görünüyor şahitliğinize de gerek kalmayacak... Ama yanımda olun bakarsınız dayanamaz eski imajıma dönmek isterim o zaman...

-Hep yanınızdayım bundan sonra. Umarım varlığım sizi rahatsız etmiyordur.

-İlk başta çok itici idin itiraf ediyorum ama şimdi yok yok karşıdan bakınca yok yok...

-az önce çantanızda kâğıt mendil gördüm, omu çıkarır mısınız rica etsem?

-neden?

-Çıkarın, şimdi sizi itici yapan bu aşırı makyajınızı silmek için hafifi hafif önce dudaklarınıza sonra gözlerinize hafifi hafif dokunuşlarda bulunur musunuz?

Kadın şaşkınlık içinde

-İtici mi, oysa ben yıllardın bunların çekiciliği ile el üstünde tutuldum-bu dediğiniz günlük ve geçici anlar için olabilir ama bunlar sizdeki cevheri yok ediyor.

-Şimdi siz beni topraktaki madene benzettiniz a kuzum.

-Yok, yok öyle anlamayın lütfen, gönül güzelliği anlamında bir düşünün, hatta üst üste yığılmış insan kalabalığını düşünün, birde az sakin bir ortam arasındaki farkı ve huzuru düşünün.

Kadın az düşündükten sonra.

-Haklısınız ben oysa...

-Önemli değil, size ben itici mi geldim, bu... Evet, bu aşırı makyaj ve dekoltem ile oysa herkesin gözleri yerinde fırlarmış gibi olurken, size!

-cevher veya değer işlenmek ve saklanmak için vardır siz hiç kuyumcuda altın ve elmasların açıkta sergilendiğini hırsızlığa karşı önlem alınmadan satıldığına sergilendiğine şahit oldunuz mu? Para kasaları ne için vardır?

-Şaşırdım ve hayretler içindeyim! Böylesine öz güven dolu erkeğe ilk defa rastlıyorum, aslında ilk önce sizi değiştirelim...

-Yok, hayır benim az önce söylediğimi biraz daha düşünün bana hak vereceksiniz.

-Şimdi size haydi gidelim beraber yatalım dersem hayır mı diyeceksiniz? İnanmam!

-Evet, gelmem buna inanın.

-Oysa şimdi önüme çıkana söylesem.

-Bunlar sizdeki cevheri yok eden düşünce ve hareketler, siz günlük değil bir ömür boyu sevilecek bir hanımefendisiniz.

-Ne bir ömür boyu mu, bir ömür boyu nasıl aynı kişi ile...

-Ama hayat bir günlük değil, bir ömür boyu son nefese kadar devam etmiyor mu? Günlük olduktan sonra ne değeri olabilir ilişkilerimizin, hayatımızın? Çiçek dalında bir günde mi yetişiyor, onu soğukta veya fazla güneşte korumadıkdan bakımını yapmadıktan sonra yeşereceğine inanıyor musunuz?

Kadın şaşkın bir ifade ile.

-Şey... Ga... Galiba haklısınız ve çok değişik bir nasıl söyleyeyim şey, pardon siz uzayda mı geldiniz acaba?

Karşılıklı güldüler. Erkek

-Bakın size gülmek ne kadar çok ama çok güzel yakışıyor.

-Acaba baskı altında olduğum için olabilir mi? Ben sizden fazla şaşkınım desem!

Mehmet Aluç

Devam edecek.

( Karşılıklı Gönül Muhabbeti.değişim Serüveni.2 Bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu