Prekliniğe ara verip klinikten bahsedelim azıcık. Oraya varınca her şey güzel olacak sanıyorsunuz ya; olmuyor. Bir amelelikten kurtulup; ötekine geçiyorsun sadece! Yine azarlar, hakaretler devam. 'Sen bu sınıfa nasıl geldin? hiç mi bir şey öğrenmedin?...' çektiğin hasta afra tafraları... Hele bir de kendilerine ihtiyacımız olduğunu anlayınca; tepemize çıkıyorlar. Ya zaten yapabilecek olsak hemen yapar teslim ederim; kurtulurum senden. Niye uzatıyom; keyfimden mi!
         Hele bir de hasta başında yediğin azarlar:'ne beceriksizsin!!' fırçasının ardından hastanın yüzüne bakıyorsun,mahçup mahçup. Kanalı bulamazsın, çağırırsın asistanı;' edtayla, 8 numarayla gir işte! 2 dakika uğraşmadan çağırmayın bizi!' diye bir güzel azarı yer; oturursun. 
        İlk molar dişinizdeki kanalı hatırlar mısınız? 4 kanalı bul, genişlet,doldur; hele bir de 26-27 yse vay haline!! Kör dalış yapıyorsun resmen; denk gelirse ne ala:) daha oral stajını yapmadan film çekiyorsun; açıları ayarlamaya çalışıyorsun. Hele o süperpozeler,uzamış kökler!!! 6 numara dolum çekmek büyük başarı. 
          Bir de 8 numaralara kanal endikasyonu var tabi;akıllara zarar! 'bi uğraş sen; olmazsa çekime yollarız!' Benim giden günlerim olduuuu...Yazık değil mi bize, o barajın içinde o kadar uğraşıyorsun; sonra hooop: çekim!
         Apex lokeyter sırasıvar bir de malum;sonra da film sırası. Tek filmle 15 kişi, hı hı; 'BAŞARICAZ!!!'
        Acil hastası gelirse bir de o apseyle stajın boyunca uğraşırsın;bitmez! 
        Ayyyyy...Endo bastı buraları:protezde görüşürüz...
( Kliniğe Çıkınca Dişçi Mi Oldun Sandın başlıklı yazı dişçiyim tarafından 14.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu