Bana Yeniden Sevilmeyi Öğret

Daha çok anlıyorum sensizliği daha çok kavrıyorum acıyı.Büyüdükçe içimdeki sende benle beraber büyüyor. Uçurumun ucundayım adam sensizlik yoruyor beni. Yalnızlığım esir alıyor bedenimi. Alıkoyamıyorum  sensizliğe git gide yok oluyorum boşluğunda.Sensizken nefes alamamak nedir bilirmisin adam.Eriyorum sensizlikte.Senin varlığın bana huzurken yokluğun ölüm adam. Daralıyorum nefes alamıyorum. İçimdeki sen büyüdükçe senle beraber acılarda büyüyor. Tekrar tekrar uçuruma sürükleniyorum. Unuttum derken içime bir sızı saplanıyor. Adam gel demekten yoruldum. O huzur veren kokun yok mu artık. Çekemicekmiyim içime. Senle gerçek olmasını istediğim herşey yok oldu. Adam ver elini ör ellerime beraber terk edelim beni. Ağlayalım beraber ama bu sefer yalnızlıktan acıdan değilde mutluluktan olsun. Bana yeniden sevilmeyi öğret yeniden aşık olmayı öğret.

( Bana Yeniden Sevilmeyi Öğret başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 19.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.