*** Gitmeye mahkum geldik doğuşlar da.


*** Sevgilerin lokal olması kişiye huzur vermez.


*** Bir ilgi ve iyilik görürsünüz en umutsuz olduğunuz bir anda; davul zurna çalar yuvanızda...


*** Gecenin el ayagının çekilmişliğinde; aldım karşıma kendimi beni çekiştirmekteyiz.


*** Geçmiş yıllarımı onarmakta yüreğim ve zihnim.


*** Büyümek istiyorsan ; seslerin sana ulaşmasına ve insanların yaklaşmasına izin vermelisin.


*** Eğer kendini sevdiremezsen ve onlar için birseyler yapmadıysan çekip giderler.


*** Duvarlar sana engelken bazıların yalnızlıği ve korunaklığı bazılarınında yıkmaları için vardır.


*** Birşey öğrenirsen ; anlatmalısın kim geçerse çevrenden.


*** Allah içimiźde yüreğimizde ise kalp kırmak niye ?


*** İbadet mi edeceksin et. Alma aranıza kimseyi ve unutma kıbleyi.


*** Kaderinizin çizimini hiç kimsenin kalemine bırakmayın.


***   Kendi kriterlerinize göre bir kantar yapın ve tartın; dostu, arkadaşı, yarı yareni ve sevgileri. Bakın hangisi ağır basıyorsa odur muteberi.


*** Sevgi trafonuzu sıkça bakımdan geçirin ve daima faal olmasını sağlayın.


*** Ağır işlerin ırgatıyım hep... Yoruldum; etrafın çöpünü süpürmekten.. Bu ne toz, bu ne duman ,bu ne pislik insandan.


*** Dostluk binası çok büyük emek ve fedakarlikla inşa edilir. Ama bir dinamitle yerle bir olur.


*** Kaliteli insan sallayıp durdugu sözlerin her şart ve şekilde arkasında durandır.


*** Karşınızdakine yoktan yere sizi azarlayıp hakaret etmesine zemin ve fırsat tanımayın.


*** Kendi pencerenizden baktığınızı öne sürerken; camını silmeyi, pırıl pırıl yapmayı unutmayınız. Veya camı kırınız sadece çıplak çerçeveden bakınız. Yoksa her şeyi kir pas içinde görürsünüz.


*** Kadınlarımız daha dogustan mucehhez olduklari güc ve ozelliklerinin farkinda olduklarında toplumda suregelen dezavantajlari bertaraf olacaktir.


***    Duruma gore " hayir ! " diyememek; "evet! " lerin ederinde suphe yaratir.


*** Şayet yıllar önce bu gün içinde bulunduğum hal izlettirilmiş olsa idi; daha çok bağlanırdım hayata.


*** Hayatin size sundugu fragmanlarına degil finalini düşünerek yaşayın.


*** Düşünce özgürlüğü var ya ; neler düşünüyorum neler ve beni dinliyor denizler.


*** Tepelere sürünereķ ve tırmanarak çıkar insan. Meşakkatini göze alamazsanız başaramazsınız. Bu bir kartalın kanatlarına sığınılarak oraya çıkmaktan daha kalıcıdır.


*** Bazen çekilen sancı ve acılardan mutlu olur insan.


*** Keşkeler hep pişmanlıklara gebedir. Keşke dememenin yolu baştan bulunmalıdır.


*** Benden çok şey bekleyenler! Bu haliniz zaten beni yasama ekleyen.


*** Aynı tas ve aynı hamamda ise hayat; sen istikrarlığı lügatta dayat.


*** Biriktirilen duygular bir gün mutlaka açığa çıkar ve lavlar gibi etrafa yayılır.


*** şahsi kapris, tatmin ve hasetlik içinde çirkin asılsız senaryolarla kisinin ekmegi ile oynamak ahlaksizliktir.


*** Kimseyi umursadığı yok Dünya'nın... O kendi işiyle meşgul.


*** Birini elde etmek istediginizde egosunu doyurun.


*** Egosunu önde tutanlar asla tevazu içinde olmazlar. Onlar kendilerini hep doruklarda görürĺer.


*** Analizci degilseniz yeni bir şey üretemezsiniz.


*** Hayat sahnesinde oskarlık oyuncu da olsaniz huner sizin degildir.


*** Bazilarimiz herseyin kendi eksenimizde dondugunu dusunup gaflet icinde oluruz. Oysa ki bizler herseyin etrafinda doner dururuz.


*** Dusunce ve fikirleriniz de inatci olmak yerine secenekli olursaniz sonunda " keşke" leriniz daha az olacaktir.


*** Baskalarinin basarilarinindan korkmak ve hasetlenmek yerine ornek almak size de katki saglayacaktir.


*** Dusunceler mi duygularimizi; duygular mi düşüncelerimizi yaratir ikilemini birakip duygulanmak ve ama hep düşünmek en gecerli yoldur.


*** Hep catismada alt ve ust benligim.. Huzursuzum... Birakip mecraasina oturmaliyim aslinda sessizce...Ama basaramiyorum ne olacak bu halim..


*** Ne yaparsak yapalım; hep bir yanımız ve bir şeyler eksik.


*** Bellidir medet umulacak olan. O unutmaz yarattığını kimsesizliklerde. Seni hep biricik ve ehemmiyetli görür. Yeter ki dön yüzünü, yüreğini ihlas ve samimiyetinle. Sen onun katında daima önemlisin unutma.


*** senin canini yakacagima; canim dediklerini yakarim.


*** Sen bilerek var edilen, çevrendeki her şeye uyumu verilen insan ! Nedir bu kendinden bilmeler ?


*** Istediği kadar dolsun gönlüme hicran ; o benim gönlüm, misafir ederim.


*** Yaşamak mayın tarlası gibi. Yürümesini bilmezseniz : "GÜMMM !!! "


*** Mutlu olmak icin etrafinizi sevgi çemberı ile donatın.


*** çevresindekiler ne der ne demez diye iliskisini surdurenler sadece tribune oynarlar.


*** Bazen gozden dusersiniz bazen de asili kalirsiniz.


*** Akvaryumlarda ki balık ağızlarına düşer bazen yaşam ve yorulur solungaçlar artık kirlidir sular.


*** Karşınızdakine " ben yasiniza basiniza saygi gosteriyorum " demek en buyuk saygisizliktir. Yani kisinin yasi ve basindan baska degerlendirme kriteriniz yoksa zaten saygidan bahsedemezsiniz.


*** Gecenin günahları aydiñlandigında gün açığa çikar birden. Ve tekrar karanlıklar hüküm sürer vicdanlarda ne kadar uzaklarda olunsa da.


*** Şayet, eger gibi pazarliklari yapilmadan herseye ragmen sevmek ve sevilmek ; en buyuk manevi doyumsuz ilactir.

( Yaşam Heybemden - 25 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.