*** Kimi orasina burasına yazdirir sevdiginin ismini; kazir yuregine kimi.... Biri afislik digeri ise icten daha iyi degilmi ?


*** Herkesin vucudu, yuregi, yasami kendine ozeldir. Tasarrufuna mudehale, baski ve yonlendirme insan tabiyatinda olan ozgurluge ters gelir ve onu kaybedersiniz. Bunlari kullanma sadece kisinin kendi takdirindedir.


*** Ölümün haricinde sıra bana gelsin diye hiç birsey beklemedim. Şunun bunun önceligi olmak gibi bir beklentim ve eyvallahım yoktur.


*** İçimizdeki tereddütlere sessiz kalırsak ; tökezleyebileceğimizi, düşebilecegimizi hesaba katmalıyız.O seslere sağır kalmak adımlarımızı rahat atmamizi engeller.


*** Varlıgımızın özünden uzaklaşırsak sonumuz hüsrandır.


*** En iyi dinleme araci gözlerimizdir. Karşınızdakininin gözlerine bakarak dinlerseniz oradaki içten dünyayi yakalarsınız.


*** Aptallaşır bazen yüreği insanın nedensiz.Yaşar gider bedensiz.


*** Hayallerinizde ödlek olmayınız.


*** ne kadar çalısirsaniz çalisin hayati bilmek adina; soru calismadiğiniz konulardan çikarsa ikmale kalirsiniz.


*** Eylemlerini sadece karsisindakini kirmamak ve uzmemek adina gerceklestirmek samimiyetsizliktir. Bu mihval üzerine gerçek sevgi ve dostluk tesis etmek hayalciliktir.


*** Ask kiralama, ısmarlama, emir ve talimatlarla elde edilemez ve yasanilmaz.


*** Direkt seviyorum demek yerine hissettirmek tercih edilmelidir.


*** Bazen gozler de yasarsiniz , bazen de bogulursunuz.


*** Darısı başımızda olan ölüm birgün elinizden hukukunuz olan birini aldıgında; sağlıginda onun icin yaptiklariniz iyi seylerse teselli kaynaginız olacaktır.


*** Yüreğiniz yoruldu ise susun.


*** Bazen iliski ve duygular nadasa terk edilirse ileride daha guclenebilir.


*** sevin ama ; sevdirmek için dayatmayin.


*** Albümünüze baktığınızda bazi fotograflar ağlar hala. Ne dönüp geriye silemezsiniz gözlerdeki yasları ne de bugüne getirip güldürebilirsiniz.


*** Delidir bazıları.. Ve o deliliğinde aşık olurlar..Akillari basina geldiginde ise vazgecerler.Cunku ask deliliktir.


*** Oluk oluk hayat muslugundan akan su... Ac avuclarini altinda... Bak simdi ne kadar tutabilmissin, nemimden gayri ...iste yasamak bu.


*** Oyle yalanlar vardır ki ; işinize geldiği için inanırsınız.


*** Düşlerimde hep on ikiden vurdum nişangahımda olanları.. Ama uyandığımda yaşıyorlardı.


*** Ah çıkmaya görsün orada burada yangın; körüğü kapar gider insan.


*** Nice yıllar sırtımda idi insanlar; ama şimdi birer birer toprağa gömülüyorlar.


*** İnsan; nereden gelip nereye gittiğini kavrar ve unutmazsa, kamil ve muhabbeti güzel olur.


*** Başkalarının sorunlarını umursamayanların ederi yoktur.


*** Bazen insanların karşısına kendini oturtturup konuşup yüzlesmesi gerekir


*** Al beni koynuna ne olur ey uyku !!! sakinleşsin okşayışlarında onca karışık duygu.


*** Muhabbetlerin dinlenir olmasi içeriklerinin dolu olması ile doğru orantilidir.


*** Başkalarının domine ettikleri yollar tuzaklarla doludur.


*** Ne şekil ve yolla olursa olsun hedef sevgiye ulaşmak olmalıdır.


*** Önce kendi ile barısık olmalı ki insan sevgiye ulasabillsin.


*** Ne zamanki ısrarcı olursunuz iste o zaman off diye bir nida duyarsıniz.


*** herşey bizim içinse ; kendimizi disipline ederek yaşamalı ve istifade etmeliyiz. madem gelisimiz ve gidişimiz bellidir; tecellileri fark etmeliyiz.


*** Bir suya düşmüş zifiri karanlığı gecenin; ama aydınlanıyor yüzü secde edenin.


*** Bir gün bende uyuyacagım. O zaman ne huzur gelecek ; ama ben hiç anlamayacağım.


*** Kendi şahsi çıkarı için kucağa oturan, borazancı başı olanlar şeref ve ahlaktan yoksundur.


*** Bir fikrin harekatı kitleleşmeye yöneldiğinde; karşısında mikro gurupların türemesi kaçınılmazdır.


*** Sana cok sey biraktim ey mazim.. Geri istiyorum , bonkörsündür sen esirgeme lutfen. Ver de kayıp giden o yanlıslarımi duzelteyim. Koynunda yüzèyim.


 *** Çok uzunda meşakkatli olsa da; yükler mesuliyetler çok ağır bile gelse hafiften küçücük hamle ve adımlarla başlamak lazimdir yürümeye. Mükellifiyetlerden kaçmamak işte o adımlarla yol almaktir.


*** Aslini astarini bilmeden herhangi bir seye taraftar olup amigoluk yapmak sacmaliktir.


*** Hiç olmazsa bir gun birakmali insan aklini bir kenara ve yuregini dinlemelidir.


*** Sevmek elimizde sevilmek ise karsi tarafin takdirindedir. Biz elimizde olani kullanmaliyiz once..


*** Döner gider ya bazen insan arkasına bakmadan. Yanındadır bazen terk edilen; bazen ise yalnız. Döner gelir pişman ama yoktur artık sonradan.


*** Ne kadar makyaj yaparsanız yapın ; eģer hüźün sarmışsa yüzünüzü kapatamazsınız.


*** Güvenince çok şey yaratırsınız.


*** Özür dilemeyi alışkanlık haline getirip sulandırır ve her hatada kullanmaya kalkarsanız kelimenin gazabına uğrarsınız.


*** " Geçmiş olsun " demeyle geçse; " özür dilerim " le hatalar telafı edilse, " affedersiniz" le af edilse herşey ne iyi olurdu. Aslına bakılırsa ağızlarda nezaketin sakızi, ama şişirip patlatılan.


*** İNsan sahip olduģu maddi imkanlara kendini kaptırdıkça ; ebediyeti unutur.


*** Yasadığımız herşey irademizin eseridir.


*** Her şey Allah' ın izniyle oluyor diye kötülük yapıp bunu yaradana atfedemezsiniz.


*** Siz kadınlarımız ! Farkındamısız? çoğunuz sokağa çıktıgınızda kalabalıklarda başınız önde hep. Neden urkek korkaksiniz günahınız ne ? kaldırın başinizi dimdik yuruyun. Ozguveniniz nerde ?


***Hala; onun bunun din adına birşeyler üretmeleri psikolojik sığınıştır.


*** Sevgiyi meta gibi görüp ticarete dökenler iflas ederler.

( Yaşam Heybemden -26- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.