Kadın olmak suç mu ?
Herkes biliyor ki şiddete maruz kalan anneler,yeni evliler ve bizim gibi genç kızlar var.
Oysa ki ' Kadın Hakları' diye bir yasa var. 
Peki bizler neden susuyoruz neden...

İnternette ve haberlerde gördüğüm kadarıyla bir çok kadın aile içi şiddetten ve tacize maruz kalarak kendilerini öldürüyorlar ve bazıları ise hala şiddete maruz kalarak yaşamını sürdürmeye çalışıyor. 
Peki neden ? Neden bunları yapma gereği duyuyorsunuz... 

Kadın ; eştir,can yoldaşıdır, annedir ve en önemlisi de o bir insandır.
Kadınlar neden şiddet görüyor, neden baskılar altında kalıyor. Bide utanmadan yaptıklarını namus diye adlandırıyorlar erkek yapsa erkektir yapar kadınlar yapınca namussuz olurlar...
Kadın olmasaydı aile kurabilecek miydiniz? Çocuğun olup sevebilecek miydin onu ? Söyleyin vicdansızlar söyleyin namus sadece kadınla mı olur... 
Sustu dilim ve aktı gözyaşlarım. Yapmayın geleceğin Annelerini yok etmeyin... 

( Kadına Şiddete Hayır başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 8.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.