Trabzon en güzel duygularin mavisiyle burham burham kokan karadeniz in yohsun kayalarina vuran özlemi hasretiyle kovusmanin izlemiydi kah daracık sokaklarında oynasan cocuklarin sevinç çığlıklarıyla otusen liman boylarında martilarin suzulusuydu minik sercenin otusuydu şarkıları dilden dile gezdiğimiz o güzel ilçeleriyle adeta buyuleyen bir sehirdir trabzon fatihin fetettigi kanuni ve yavuzlarin şehr i trabzonum. Hatıralarıyla yuzlesen kültürün baskentidir güzelliği cografyasina yansıyan aynasıdır o en güzel yüzlerinde insanlarıyla temeliyle dursunlariyla fadimesiydi trabzon nadide bir çiçektir ozlemlerin kentidir trabzon en güzel tarafı aniden sinirlenen ama felsefesinden ödül vermeyen bir imajdir trabzon kendinden hiç bir taviz vermemiş karakter yapısı ülkesine bağlılıgi en üst seviyededir tarihini hiç bozmadan mavinden bordosuna akar giden bir lumandir şehr- i kentim benimdir trabzon kadınlarımızın kutsallığına bozmayan tek sehirdir günleri ne mutludur mutlu ve tertemiz olan şehr i nadidedir trabzon.saygılarımla.
( Sen Ne Guzelsin Trabzon başlıklı yazı karabela-61 tarafından 9.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.