*** Herkes bir yolda yürür gider. Mühim olan o yolda insan gibi yurümektir.


*** Neden ricamızin istegimizin yerine getirilmesi veya yemin ettirmek soz almak icin " ALLAH AŞKINA " deriz ?


*** Birine sitem ederken neden " AŞK OLSUN :" deriz ki. Hiç düşündünüz mü.?


*** Kıvrılıp kalmak lazım kendi içimizde bazen. Gölgemizde serinlemek dinlenmek işte.


*** Sevdalar mısralarda demleniyor çay gibi.


***Hayata karşı kaskom var benim. Bedelini doğarken pèşin ödediğim.


*** Aşk Allah'a ulaşmak için katledilen yolun ve davranislarin adidir.


*** Tedavüldeki sevgi ve sevdalar maske takmış gönüllerde..


*** Siler bazı şeylerimizi acımasızca zaman.Yine de endişe duyma yarınından. Umut kesilir mi hiç yaradan dan.


***Bazı ömürler hiç yoktan heba edilir.


***Cazibelere meyletmek ve onlarla yaşamak yüzleri çirkinleştirirken ruhunuzu kirletir.


***Nereden gelip nereye gideceğini biliyorsa insan ; telaşı korkuyu anlatmaya gerekmez ki lisan.


*** Saatin her tik tak sesi azaltmakta nefesi...Bu aldanışlar neyin nesi ?


***Sevmek;sevillmek isteginden dogar.


*** Başkalarını kerhen mutlu ve razı etme telaş ve sahtekarlıginı icra ederseniz kendinizle barışık olamaz ve mahcubiyet yasarsiniz icinizde.


*** Asıl mesele tanıksız , kanıtsız yalnızlığınızın kuytu köşelerinde insan gibi yasamaktır.


***Keşke bebek gülüşlerinde ve o hiç anlayamadığımız mırıltılarında kalabilseydik.


*** Ne yazarsan yaz. Istedigin gibi giriş yap, genislet ve bitir koy noktayi. İsi asıl yazan , kurgulayan ve bitiren bellidir. Bizimkisi kendimizce bir masaldir .


*** Attığınız kurşun kendinize dönmemelidir.


***Bir haylaz çocuk şımarıklığında gönlüm. Nasılda şakalar da geçip gitmekte ömrüm.


*** Kızdıgımızda karsımızdakini aşagılamak için " Hayvan ! " deriz ya ; iltifattır aslında. Bakın bir insanlık alemindeki rezillik ve vahşetlere, birde bakın hayvanlar alemindeki delikanlı düzene !!!


***Önce ne aradıgını , ne istediğini belirleyip adıni ve hedefini ortaya koymalı ve öyle yola çıkmalıdır insan. Yoksa o hayat akıntısında kaybolup gider.


*** Her kişi kendine patronluk yapsa başkalarına patron olma sevdasindan vazgeçer.


*** Başkalarının karar verme haklarını ve hayatlarını yönlendirme yaşama şekiĺlerini elimizde bulundurma temayülü saygısızlıktir.


*** Ne yerde , ne gökte, her yerde ve hep yüreğimde beynimde olan yaradanım !!!
Rahman ve rahim olan el pence divanım. Başım üstüne , eyvallah derim ne gelirse senden.


*** Yarınlar için plan yapamayacak yaşı vardır her insanın.


*** Tanımadķlarım kimse onlara güler aglarim ... Hep uzaktakilerle benim sevişim.. hep uzaklaradır benim giďişim.


***Siz susturun ... Ben doğar doğar dudaklarımda ıslıklar dolanır dururum yollarda.


*** Aceleci ve hele de peşin hükümlerimizin maliyeti sıfir ama ileride ödenecek bedelleri cok ağırdır.


*** Seviyorum diye duvarlara adını yazmak; laf atmak haykırmak gerekmez. Sesinizi çıkarmadanda sevebilirsiniz.


*** Siz hiç " her başarılı kadınin arkasinda erkek vardır " söylemi duydunuzmu ?


***Siz hiç " Allah'ın emri, peygamberin kavli ile" erkeģi istemeye giden kız tarafı görüp duydunuzmu ?


*** Siz hiç erkegin balkonunun altında seranad yapan kadın gördünüzmü ?


*** Maddi uretimler elbette gerekir..Ancak manevi uretimler kalici ve elzemdir huzur dirlik.duzen icin.


*** Bazen çok hafif ve komiktir gülmek.


 

( Yaşam Heybemden - 30 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu